• Anonym (Sexet)

Ni killar som har legat väldigt lite

Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?

• Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite
  • Anonym (Sure)

Ja. Det finns inget som känns mer orättvist.

• Anonym (JAg)
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-08 18:00:04 följande:

Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?

Nej, det är jag inte.
  • Anonym (123)

Inte särskilt. Har bättre saker för mig än att gå omkring och fundera på andras liv.

• Anonym (Jag1)

Nej det är jag inte. Är inte avundsjuk på någon alls. Bara besviken på mig själv att jag aldrig lyckas.

• Anonym (F)

Inte direkt, jag förstår att kvinnor inte ser mig sexuellt och har lärt mig att acceptera detta. Givetvis vill både män och kvinnor välja den bästa sexuella partner som är möjligt, och då är det inte konstigt om jag väljs bort.

• Sprallig

Litegrann är jag nog det. Främst eftersom tjejer har det så mycket enklare än oss killar.

• Anonym (K)

Det som F skrev stämmer bra.

Att konstant vara den som väljs bort gör ont

• Anonym (F)
    Anonym (K) skrev 2018-06-08 20:25:04 följande:

Det som F skrev stämmer bra.

Att konstant vara den som väljs bort gör ont

Det är sant, det gör ont. Jag försöker att inte tänka på det för myket och fokusera på annat i livet. Ibland är det dock omöjligt att inte bli ledsen över.
  • Anonym (Osäker)

Jag är väl i så fall avundsjuk på killar som får ligga mycket. Att de tjejer som vill kan få ligga hur mycket som helst är välkänt och närmast en naturlag, det är inget att hänga upp sig på.
    Men jag blir sur på tjejer som gnäller över hur hemska killar är, otrogna, likgiltiga, själviska, elaka. Ändå väljer de såna killar gång på gång mer ser inte åt killar som är lugna, trogna och omtänksamma.

• Xconix
    Anonym (Osäker) skrev 2018-06-08 20:30:53 följande:

Jag är väl i så fall avundsjuk på killar som får ligga mycket. Att de tjejer som vill kan få ligga hur mycket som helst är välkänt och närmast en naturlag, det är inget att hänga upp sig på.

Men jag blir sur på tjejer som gnäller över hur hemska killar är, otrogna, likgiltiga, själviska, elaka. Ändå väljer de såna killar gång på gång mer ser inte åt killar som är lugna, trogna och omtänksamma.

Tjejer som konstant klagar på att VARENDA kille dom varit med har varit en idiot etc är oftast inga tjejer att hänga i granen själva, oftast lika idiotiska dom med så att du missar din chans med dom är ingen stor förlust.
Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite