Ni killar som har legat väldigt lite
Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?
Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?
Det är väl ingen skillnad på en kvinna som legat runt gentemot en man som gjort det egentligen. Det är väl mest hur vi är upplärda att se på det.
Sen kan jag, som orutinerad kille bli nervös och osäker om jag blir intresserad av en kvinna som har just legat runt en del, då går ju de negativa tankarna igång om en själv direkt hur dålig och orutinerad man är och att man aldrig kommer kunna leva upp till hennes förväntningar.
Bara det faktum att om en kvinna går ut på krogen det kommer flertalet män och raggar på henne men om en man går ut på krogen så kommer det ingen och raggar på honom.
Kvinnan behöver bara säga ja till om det råkar vara en intressant man bland dem som raggar på henne. Men mannen måste aktivt göra något för att det ska bli något överhuvudtaget.
Så vem behöver anstränga sig mest... hmm, för mig är det inte så svår fråga.
Bara det faktum att om en kvinna går ut på krogen det kommer flertalet män och raggar på henne men om en man går ut på krogen så kommer det ingen och raggar på honom.
Kvinnan behöver bara säga ja till om det råkar vara en intressant man bland dem som raggar på henne. Men mannen måste aktivt göra något för att det ska bli något överhuvudtaget.
Om jag gör ett exempel.
Du ska köpa bil och den ena personen får säljare efter säljare att presentera bilar för dig. Visst säljare kan vara påstridiga och du måste säga nej. Men nog skulle jag tycka det vore lättare att hitta en bil som passar om säljarna presenterade en rad bilar för mig än om jag var tvungen att själv åka runt till varje bilhandlare och försöka få tag på en säljare att visa en bil för mig.
Så må vara sant. Men frågan var inte vem som behöver undvika slemmiga personer mest utan frågan var vem har lättast att få ligga.
Den som får en radda med män som står i kö och hur påverkas då chansen att någon där skulle passa mot en man som inte har några kvinnor på rad och måste aktivt göra något.
Både män och kvinnor kan ju stöta på konstiga personer av motsatt kön. Medans skillnaden är att kvinnor får dem uppradade medans män måste jobba för att få träffa dem.
Så trots det så skulle jag tycka det kändes lättare om dem stod på rad.
Om jag gör ett exempel.
Du ska köpa bil och den ena personen får säljare efter säljare att presentera bilar för dig. Visst säljare kan vara påstridiga och du måste säga nej. Men nog skulle jag tycka det vore lättare att hitta en bil som passar om säljarna presenterade en rad bilar för mig än om jag var tvungen att själv åka runt till varje bilhandlare och försöka få tag på en säljare att visa en bil för mig.
Om jag gör ett exempel.