Inlägg från: Anonym (An) |Visa alla inlägg
  • Anonym (An)

Ni killar som har legat väldigt lite

Anonym (Jag1) skrev 2018-06-08 20:02:59 följande:

Nej det är jag inte. Är inte avundsjuk på någon alls. Bara besviken på mig själv att jag aldrig lyckas.

Bra att du inser att det är dig det hänger på och inte tjejerna. Stort plus. Att du inte är avundsjuk dessutom gör dig bättte. Hoppas du hittar någon som vill ligga med dig och bli kär i dig. Jobba med dig själv!
  • Anonym (An)
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-09 14:55:17 följande:

Hen har ju misslyckats, läste du inte det? Din kommentar lär inte förändra något.

Han har vissa förutsättningar för att lyckas. Ville lyfta dram att hans inställning är bra egenskaper för att kunna lyckas framöver. Offerkoftor är en garanti för att de aldrig lyckas. Killar som Jag1 kan komma att lyckas.
  • Anonym (An)
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-10 18:14:28 följande:

Han har inte lyckats och tror sig inte lyckas heller. Så fattar inte grejen.

Du fattar inte varför man vill peppa en som kämpar?

Säger tyvärr rätt mycket om dig.
  • Anonym (An)
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-10 18:20:58 följande:

Vad är skillnaden?

Du vet inte vad som är skillnaden mellan killar och tjejer? Det kanske inte spelar stor roll vilka killarna är avundsjuka men det är DU som specificerat frågeställningen om killar är avundsjuka på tjejer istället för andra killar. Vilka självmål du gör!
  • Anonym (An)
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:09:29 följande:

Bara det faktum att om en kvinna går ut på krogen det kommer flertalet män och raggar på henne men om en man går ut på krogen så kommer det ingen och raggar på honom. 

Kvinnan behöver bara säga ja till om det råkar vara en intressant man bland dem som raggar på henne. Men mannen måste aktivt göra något för att det ska bli något överhuvudtaget. 

Så vem behöver anstränga sig mest... hmm, för mig är det inte så svår fråga.

Kvinnan får anstränga sig mest för att undvika slemmiga män som bara vill ligga och freda sig mot tafsande.
  • Anonym (An)
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:24:28 följande:

Så må vara sant. Men frågan var inte vem som behöver undvika slemmiga personer mest utan frågan var vem har lättast att få ligga. 

Den som får en radda med män som står i kö och hur påverkas då chansen att någon där skulle passa mot en man som inte har några kvinnor på rad och måste aktivt göra något. 

Både män och kvinnor kan ju stöta på konstiga personer av motsatt kön. Medans skillnaden är att kvinnor får dem uppradade medans män måste jobba för att få träffa dem. 

Så trots det så skulle jag tycka det kändes lättare om dem stod på rad. 

Du har en otroligt skev bild av verkligheten om du tror att kvinnorna ens vill ligga med någon av de slemtorskar som försöker ragga på en.

Jag föredrar alla dar i veckan att slippa bli ofredad framför att ha lätt att hitta någon att ligga med. Bara att du kan tänka dig välja bland några uppradade kvinnor säger en del om din kvinnosyn.
  • Anonym (An)
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:26:35 följande:

Om jag gör ett exempel. 

Du ska köpa bil och den ena personen får säljare efter säljare att presentera bilar för dig. Visst säljare kan vara påstridiga och du måste säga nej. Men nog skulle jag tycka det vore lättare att hitta en bil som passar om säljarna presenterade en rad bilar för mig än om jag var tvungen att själv åka runt till varje bilhandlare och försöka få tag på en säljare att visa en bil för mig.

Du jämför raggning med bilhandel! Lol!
  • Anonym (An)
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:38:45 följande:

Jag värderar inget i analysen. Bara matematiskt analyserar vad svaret på frågan om vem som får lättast att ligga. 

Fullt medveten om att hur det ser ut för mig sig oangelägenheter av olika de slag. Men det ändrar inte svaret på frågan om att kvinnor har det lättare att ligga när dem är ute efter ett ligg. Svaret på den frågan är ett självklart ja. 

Om du inte är ute efter ett ligg är en sak och då självklart blir det jobbigt med killar som raggar på en. Men det har ju fortfarande inte med frågan att göra. 

Vem har lättast att ligga och det blir ju fortfarande att kvinnor har det. För när en kvinna är ute efter ett ligg så blir det matematiskt ett större urval att välja bland och därför även lättare att hitta någon som passar att ligga med. 

Sen om man gillar det eller ej det besvaras inte av den frågan. 

En man som är ute efter att ligga som letar bland kvinnor som är ute efter att ligga har goda chanser om han vet hur han för sig. Att många män inte vet hur man för sig och därmed aldrig får ligga har inget med matematik att göra. En desperat man som kommer in på en krog full av kåta kvinnor som vill hitta någon för natten skulle ändå inte lyckas. Mannen som kan föra sig lyckas alla dar i veckan.
  • Anonym (An)
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 14:56:07 följande:

Så är det också. Men alla kvinnor är inte överviktiga och vid en jämförelse då med gruppen kvinnor mot gruppen män så blir det ju fler + poäng på kvinnosidan ändå.

Det är väl jäkligt ointressant diskussion överhuvudtaget om vem som har lättast att ligga eller hur?
Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite