Ni killar som har legat väldigt lite
Nej det är jag inte. Är inte avundsjuk på någon alls. Bara besviken på mig själv att jag aldrig lyckas.
Nej det är jag inte. Är inte avundsjuk på någon alls. Bara besviken på mig själv att jag aldrig lyckas.
Hen har ju misslyckats, läste du inte det? Din kommentar lär inte förändra något.
Han har inte lyckats och tror sig inte lyckas heller. Så fattar inte grejen.
Vad är skillnaden?
Bara det faktum att om en kvinna går ut på krogen det kommer flertalet män och raggar på henne men om en man går ut på krogen så kommer det ingen och raggar på honom.
Kvinnan behöver bara säga ja till om det råkar vara en intressant man bland dem som raggar på henne. Men mannen måste aktivt göra något för att det ska bli något överhuvudtaget.
Så vem behöver anstränga sig mest... hmm, för mig är det inte så svår fråga.
Så må vara sant. Men frågan var inte vem som behöver undvika slemmiga personer mest utan frågan var vem har lättast att få ligga.
Den som får en radda med män som står i kö och hur påverkas då chansen att någon där skulle passa mot en man som inte har några kvinnor på rad och måste aktivt göra något.
Både män och kvinnor kan ju stöta på konstiga personer av motsatt kön. Medans skillnaden är att kvinnor får dem uppradade medans män måste jobba för att få träffa dem.
Så trots det så skulle jag tycka det kändes lättare om dem stod på rad.
Om jag gör ett exempel.
Du ska köpa bil och den ena personen får säljare efter säljare att presentera bilar för dig. Visst säljare kan vara påstridiga och du måste säga nej. Men nog skulle jag tycka det vore lättare att hitta en bil som passar om säljarna presenterade en rad bilar för mig än om jag var tvungen att själv åka runt till varje bilhandlare och försöka få tag på en säljare att visa en bil för mig.
Jag värderar inget i analysen. Bara matematiskt analyserar vad svaret på frågan om vem som får lättast att ligga.
Fullt medveten om att hur det ser ut för mig sig oangelägenheter av olika de slag. Men det ändrar inte svaret på frågan om att kvinnor har det lättare att ligga när dem är ute efter ett ligg. Svaret på den frågan är ett självklart ja.
Om du inte är ute efter ett ligg är en sak och då självklart blir det jobbigt med killar som raggar på en. Men det har ju fortfarande inte med frågan att göra.
Vem har lättast att ligga och det blir ju fortfarande att kvinnor har det. För när en kvinna är ute efter ett ligg så blir det matematiskt ett större urval att välja bland och därför även lättare att hitta någon som passar att ligga med.
Sen om man gillar det eller ej det besvaras inte av den frågan.
Så är det också. Men alla kvinnor är inte överviktiga och vid en jämförelse då med gruppen kvinnor mot gruppen män så blir det ju fler + poäng på kvinnosidan ändå.