• Anonym (Sexet)

Ni killar som har legat väldigt lite

Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?

• Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite
  • Anonym (K)

Grejen är den att kvinnan behöver bara stå där. Du behöver inte lyfta ett finger för att få ett urval av män att välja bland. Visst kan va jobbigt att neka och en del är dumma. MEN.. urvalet finns fortfarande där.

Som man måste jag först hitta någon intressant, sen chansa gå emot henne med klump i magen. Komma på något att säga för kvinnan tar inte första kontakt. Riskera bli nobbad se dum ut. Sen gå därifrån med en skrattande kvinna bakom mig. För att sen behöva göra om samma sak om jag vill och har energi att träffa en till. 

Kvinnan kan fortfarande stå där behöver inte lyfta ett finger för sen kommer en man till. 

Vem har störst chans till att hitta ett napp. Jadu dividera bäst ni vill. För mig är det ganska självklart både till chans och ansträngning. 
    Visst jobbigt att få slemmiga män jag håller med och det ska inte behöva va så. Men ändå så är ett större urval lättare om man nu vill hitta någon.

• Mella-Bella
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 11:32:26 följande:

Grejen är den att kvinnan behöver bara stå där. Du behöver inte lyfta ett finger för att få ett urval av män att välja bland. Visst kan va jobbigt att neka och en del är dumma. MEN.. urvalet finns fortfarande där.

Som man måste jag först hitta någon intressant, sen chansa gå emot henne med klump i magen. Komma på något att säga för kvinnan tar inte första kontakt. Riskera bli nobbad se dum ut. Sen gå därifrån med en skrattande kvinna bakom mig. För att sen behöva göra om samma sak om jag vill och har energi att träffa en till. 

Kvinnan kan fortfarande stå där behöver inte lyfta ett finger för sen kommer en man till. 

Vem har störst chans till att hitta ett napp. Jadu dividera bäst ni vill. För mig är det ganska självklart både till chans och ansträngning. 

Visst jobbigt att få slemmiga män jag håller med och det ska inte behöva va så. Men ändå så är ett större urval lättare om man nu vill hitta någon.

Och om man som kvinna inte orkar gå till krogen paga ll skit man vet väntar, så krymper hennes urval till 0.
  • Mella-Bella
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 11:32:26 följande:

Men jag förstår dig också. Är själv väldigt blyg och rädd för att bli avvisad/bortvalda.
  • Anonym (K)
    Mella-Bella skrev 2018-06-14 11:48:07 följande:
    Och om man som kvinna inte orkar gå till krogen paga ll skit man vet väntar, så krymper hennes urval till 0.
    Visst är det så. Men det gäller ju även män.

Ska man jämföra något så måste vi ju jämföra lika med lika. 2 på krogen, 2 på stan eller 2 någon annanstans. 

Går ju inte att jämföra äpplen och päron. En som stannar hemma och en som går ut.
  • Anonym (K)
    Mella-Bella skrev 2018-06-14 11:52:40 följande:
    Men jag förstår dig också. Är själv väldigt blyg och rädd för att bli avvisad/bortvalda.
    Tack,

är väl lite det jag också menar. Om vi tar t.ex. två lika blyga en kvinna och en man. Kvinnan kommer ju få automatiskt folk som kommer fram medans mannen kanske inte ens vågar sig fram till någon. Att då säga att mannen har det lika lätt är något som för mig är svårt att acceptera.

Du kan ju vara en superblyg kvinna som ändå får till det för det råkar komma en bra man fram som raggar på dig. :)
  • Contador

Genonsnittspenisen är 10.5 cm i usa och 12.2 cm i sverige + 1 tum fett som inte syns. Det finns vissa indicier som tyder på att kvinnor som ligger mkt utsätts för statistiskt sätt väldigt "nära " 12 cm och de som har flera partners från asien mellanöstern och sydeuropa har statistiskt sätt stött på flest 10-11 cm snoppar. Så det är inte nödvändigtvis dåligt med att tjejer knulla runt mycket. De sänker sina krav i sängen rejält. Skulle de sen stöta på en kille med en bamsing på 13 cm x13 cm blir de tokkåta. Poängen är att kvinnors datingmönster gynnar svenska män på sikt.

• Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 14:08:37 följande:

Tack,

är väl lite det jag också menar. Om vi tar t.ex. två lika blyga en kvinna och en man. Kvinnan kommer ju få automatiskt folk som kommer fram medans mannen kanske inte ens vågar sig fram till någon. Att då säga att mannen har det lika lätt är något som för mig är svårt att acceptera.

Du kan ju vara en superblyg kvinna som ändå får till det för det råkar komma en bra man fram som raggar på dig. :)

En överviktig kvinna totalt utan utstrålning får sällan, om någonsin kontakt på krogen om hon inte tar den själv.
  • HD2017dis
    Tack,

Självfallet är det bara idioter som påstår något sådant att det är samma möjligheter för bägge kön att få ragg på krogen. Men här är gott om idioter.
  • Anonym (K)
    Överste Senap skrev 2018-06-14 14:37:54 följande:
    En överviktig kvinna totalt utan utstrålning får sällan, om någonsin kontakt på krogen om hon inte tar den själv.
    Så är det också. Men alla kvinnor är inte överviktiga och vid en jämförelse då med gruppen kvinnor mot gruppen män så blir det ju fler + poäng på kvinnosidan ändå.
  • Anonym (An)
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 14:56:07 följande:

Så är det också. Men alla kvinnor är inte överviktiga och vid en jämförelse då med gruppen kvinnor mot gruppen män så blir det ju fler + poäng på kvinnosidan ändå.

Det är väl jäkligt ointressant diskussion överhuvudtaget om vem som har lättast att ligga eller hur?
  • Mella-Bella
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 14:05:16 följande:

Visst är det så. Men det gäller ju även män.

Ska man jämföra något så måste vi ju jämföra lika med lika. 2 på krogen, 2 på stan eller 2 någon annanstans. 

Går ju inte att jämföra äpplen och päron. En som stannar hemma och en som går ut.

Det var du som jämförde ansträngning och det var det jag svarade på.

Tack,

Ja men då utgår du ifrån att just den mannen ska komma fram och man slslipper alltikg som är otrevligt, obehagligt eller på annat sätt suger energi ur en. Ett sånt läge skulle givElvis göra att man har det lätt.
  • Anonym (K)
    Mella-Bella skrev 2018-06-14 15:00:48 följande:
    Det var du som jämförde ansträngning och det var det jag svarade på.

Tack,

Ja men då utgår du ifrån att just den mannen ska komma fram och man slslipper alltikg som är otrevligt, obehagligt eller på annat sätt suger energi ur en. Ett sånt läge skulle givElvis göra att man har det lätt.
    Grejen är ju den att män får ju inga som kommer fram. Där är chansen verkligen helt 0. Så länge du har några som kommer fram så ökar ju chansen med antalet som kommer fram. 

En kvinna i en lokal med 1000 män har ju en betydligt större chans att hitta någon där inne att connecta med än en kvinna i en lokal med 10 män. Så antalet personer som korsar din väg på något sätt gör ju att chansen är större att träffa rätt. 

För att få det urvalet behöver inte kvinnor göra någonting. 
    Män får inte det urvalet utan att samla energi och kraft och aktivt göra något.

Att bli påraggad av dumma män kan jag förstå kan ta energi på ett annat sätt. Men det ändrar inte det faktumet att urvalet fortfarande är stort och chansen större att rätt man ändå dyker upp. 

Så både män och kvinnor förlorar energi. Kvinnor på att dumma män raggar på dem och män på att aktivt behöva försöka få kontakt med en kvinna. Men trots det så får kvinnor ett så ofantligt större antal urval av män som talar med dem än vad varje man i sig lyckas tala med vad gäller kvinnor. 

Det kan t.ex. vara 50 män på ett ställe som alla har försökt ragga på en och samma kvinna. Hon får ett urval av 50 att välja ja eller nej till. Medans varje man bara har träffat 1 kvinna.

Statistiskt att träffa rätt ökar ju med 50 mot 1 kvinna mot man. 
  • Mella-Bella
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 15:22:22 följande:

Grejen är ju den att män får ju inga som kommer fram. Där är chansen verkligen helt 0. Så länge du har några som kommer fram så ökar ju chansen med antalet som kommer fram. 

En kvinna i en lokal med 1000 män har ju en betydligt större chans att hitta någon där inne att connecta med än en kvinna i en lokal med 10 män. Så antalet personer som korsar din väg på något sätt gör ju att chansen är större att träffa rätt. 

För att få det urvalet behöver inte kvinnor göra någonting. 

Män får inte det urvalet utan att samla energi och kraft och aktivt göra något.

Att bli påraggad av dumma män kan jag förstå kan ta energi på ett annat sätt. Men det ändrar inte det faktumet att urvalet fortfarande är stort och chansen större att rätt man ändå dyker upp. 

Så både män och kvinnor förlorar energi. Kvinnor på att dumma män raggar på dem och män på att aktivt behöva försöka få kontakt med en kvinna. Men trots det så får kvinnor ett så ofantligt större antal urval av män som talar med dem än vad varje man i sig lyckas tala med vad gäller kvinnor. 

Det kaeern t.ex. vara 50 män på ett ställe som alla har försökt ragga på en och samma kvinna. Hon får ett urval av 50 att välja ja eller nej till. Medans varje man bara har träffat 1 kvinna.

Statistiskt att träffa rätt ökar ju med 50 mot 1 kvinna mot man. 

Ja de chanserna som du pratar om har jag inte sagt emot. Men för att kunna ha möjlighet till de chanserna så måste man också vara beredd på/ha kraften att utså allt negativa. Sen verkar det generellt som att kvinnor har svårare att tända på någon så om vi leker med tanken att en kvinna och en man får vardera 50 män /kvinnor serverade så kanske det ändå inte funkar för kvinnan att ligga med någon av dem.
  • Contador

Mella -Bella ja och tänk på de som vinner på lotto men hellre kanske hade velat haft betalt i guld? Det hjäkoer ingen då fysiskt guld inte går att fp tag pp. Du får ett guld certifikat. Nu skulle ju en 11 kg tung öken somalie vsrs glad för gröt en dag i månaden men värdet på uppskattning sätter man själv. Killen som får pengar men vill ha en guldtacka kommer vara olycklig så ökensomalien ska inte gnälla.

• Amingus
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-08 18:00:04 följande:

Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?

När man blir äldre och fortsatt levt utan aktivt sex så är det andra saker i livet som tar plats istället. 
    Ser det som man hamnar i ett zen-tillstånd där vad andra gör i sängkammaren är information som är rätt meningslös. 
    Som svar på din fråga, nej.
  • Mella-Bella
    Contador skrev 2018-06-14 17:29:24 följande:

Mella -Bella ja och tänk på de som vinner på lotto men hellre kanske hade velat haft betalt i guld? Det hjäkoer ingen då fysiskt guld inte går att fp tag pp. Du får ett guld certifikat. Nu skulle ju en 11 kg tung öken somalie vsrs glad för gröt en dag i månaden men värdet på uppskattning sätter man själv. Killen som får pengar men vill ha en guldtacka kommer vara olycklig så ökensomalien ska inte gnälla.

Ligga är alltid ligga och det funkar dåligt med den saken om fittan torkar ihop.
  • poppa01

nej inte alls, är bara glad för deras skull.

du verkar tro att bara för att man är en ensam kille så är man arg och sur osv,,,helt fel....

jag får inte ligga eftersom jag är ful, inte för att jag är "bitter"...

Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite