Inlägg från: Anonym (Sexet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sexet)

Ni killar som har legat väldigt lite

Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?

• Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (F) skrev 2018-06-08 20:09:43 följande:

Inte direkt, jag förstår att kvinnor inte ser mig sexuellt och har lärt mig att acceptera detta. Givetvis vill både män och kvinnor välja den bästa sexuella partner som är möjligt, och då är det inte konstigt om jag väljs bort.

Du har inte funderat på att ta en ful tjej?
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (Inte legat) skrev 2018-06-08 20:50:47 följande:

Är rätt traditionell och konservativ av mig. Jag vill ha en liknande partner, tyvärr finns det inte många av dom idag så det är bara att vänta. Hade något igång med en katolsk tjej men jag gillade inte hennes personlighet väldigt mycket.

Tjejer som legat runt och haft många partners är inte några jag finner attraktiva ändå så vet inte varför jag ska vara avundsjuk på dom. Helst vill jag ha någon som heller inte varit med någon och kan bli min hemmafru som tar hand om mina barn. Svårt i Sverige så jag har börjat kika lite på ryska kvinnor man kan träffa på nätet.

Vad var felet med den katolska tjejen?
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (F) skrev 2018-06-09 07:11:40 följande:

Tror inte det gjort någon skillnad.

Är hon villig, så.
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (An) skrev 2018-06-09 14:48:31 följande:

Bra att du inser att det är dig det hänger på och inte tjejerna. Stort plus. Att du inte är avundsjuk dessutom gör dig bättte. Hoppas du hittar någon som vill ligga med dig och bli kär i dig. Jobba med dig själv!

Hen har ju misslyckats, läste du inte det? Din kommentar lär inte förändra något.
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (Jag är anonym idag) skrev 2018-06-09 14:57:29 följande:

Nej, jag tycker synd om de tjejerna. Sex är otroligt tråkigt, klibbigt och överskattat.

Sex borde försvinna från jordklotet

Vilka tjejer?
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (An) skrev 2018-06-09 14:59:55 följande:

Han har vissa förutsättningar för att lyckas. Ville lyfta dram att hans inställning är bra egenskaper för att kunna lyckas framöver. Offerkoftor är en garanti för att de aldrig lyckas. Killar som Jag1 kan komma att lyckas.

Han har inte lyckats och tror sig inte lyckas heller. Så fattar inte grejen.
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (M) skrev 2018-06-09 19:12:54 följande:

Tjejer skulle jag ju inte vara avundsjuk på, möjligtvis killarna.

Men det har gått så länge för mig nu att jag faktiskt börjat tappa intresset att ens ha sex nån gång, vilket är ganska skönt faktiskt.

Låter snarare tragiskt.
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (F) skrev 2018-06-09 19:14:17 följande:

Är samma för mig, jag får helt enkelt fokusera på annat i livet.

Tär inte ensamheten på psyket? Har du någonsin sett en naken kvinna?
  • Anonym (Sexet)
    Anonym (Inte legat) skrev 2018-06-09 20:01:22 följande:

Riktig control freak som ville veta var jag var, vad jag gjorde etc hela tiden. Misstänkte att jag låg runt med andra tjejer och var otrogen etc. Gillar inte sånt.

Då är man ju i regel otrogen själv, när man tror så om andra.
Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite