BF Februari 2019
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Hallå alla februari 2019-mammor och grattis till alla fina plus!
Jag hittade ingen BF Februari 2019-tråd så jag tänkte att jag startar en :)
Välkomna!
Bara jag som börjar få stel mage? Väntar ju mitt första barn så har aldrig känt så här förut haha. Kan knappt röra mina magmuskler längre hahaha. Magen växer så det knakar. På onsdag får vi förhoppningsvis veta kön på RUL. Har även fått tider till föräldraträffar och en träff till förlossningen. Allt börjar närma sig nu känns det som. Så läskigt och häftigt :)
Hej vi va på RUL igår o plutten i magen mådde jätte bra allt såg fint ut. Men sen kollade vi moderkakan o då satt den lågt ner o för livmoderhalsöppningen, någon som haft liknande i tidigare graviditeter lr i denna graviditet. Va hände flyttade den sig ? Vad sa dom.. vi fick typ inte alls mkt information alls. Bara ska tillbaka v.32 o kolla igen.
Allt såg så bra ut på RUL idag. Beräknad BF den 23 februari kommer vår liten ut som med 99% säkerhet är en pojke. En pojke som troligen kommer heta Alwin
Så sött var att han ofta hade handen vid minnen och såg ut att suga på tummen :)
Träff på förlossningen? Är det typ som en rundvandring där dom berättar lite hur saker och ting går till? Och hur fick du en tid till det? Skulle oxå vilja det.
Imorgon är det dax för rul, måste erkänna att jag är lite nervös inför det, som alltid. Har ju än så länge inte känt några sparkar eller rörelser så tankarna spökar ju lite med en och man svävar iväg till om det faktiskt är något levande där inne. Tycker ju även att min livmoder ligger väldigt högt upp (ovanför naveln) så oron om 2 finns ju där med :D visst är man konstig ibland?
Imorgon är det dax för rul, måste erkänna att jag är lite nervös inför det, som alltid. Har ju än så länge inte känt några sparkar eller rörelser så tankarna spökar ju lite med en och man svävar iväg till om det faktiskt är något levande där inne. Tycker ju även att min livmoder ligger väldigt högt upp (ovanför naveln) så oron om 2 finns ju där med :D visst är man konstig ibland?
Kommer säkert gå så bra. Lycka till
Hoppas det gick bra idag!