• fyrapunktnoll

Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19

Om det finns några fler som är gravida i Stockholmsområdet under vintern och vill följas åt är det här tråden för oss. Jag är 37 år och har barn sedan tidigare men det är in sambos första barn. Har ett par missfall i bagaget och hoppas på tredje gången gillt nu. Vågar inte riktigt vara glad än. Hoppas hitta fler gravida som så småningom vill ses under föräldraledigheten.

• Svar på tråden Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19
  • theteacher

Hej!

Jag plussade igår så är än så länge väldigt tidigt. Typ v.4-5. Men om jag räknat rätt så är BF 16/1. :) Vårt första försök och första barn. 

Vi bor i Huddinge, lite söder om Sthlm. :) Är också gärna med i någon fb grupp sen. 

• Villhabebisnu123

Var på kuben idag! Fick sjukt bra siffror för att va så gammal. 1:16 979 på down och 1:20 000 på de andra och jag blir 38 innan bebisen kommer. Känner mig så mkt lugnare nu. Sen att det var en livlig rackare där inne gjorde mig ännu lugnare då det ser ut som en kämpe. Nu hoppas vi denna lilla väljer att stanna hos oss. :)

Flyttad från 15/11 till 13/11. :)

• Isa-L_91

Hej, bor norr om Sthlm. Har en 2,5 åring hemma och väntar andra barnet nu via IVF. BF på juldagen. Är gärna med i en FB grupp om det finns någon. :)

• fyrapunktnoll

Jag har inte skapat nån grupp än. Men tror jag måste vara vän m minst en av er på fb för att kunna skapa en.

• lamla

Hej alla!

Är 33 o väntar andra barnet i november. Har en 2,5-åring och bor i Täby. Vore superkul att följas åt och kanske tom ha lite mammahäng när det blir dags!

• fyrapunktnoll

Hej alla!

Ni som vill vara med i en hemlig stockholmsgrupp, skicka ett meddelande till mig i er inkorg med er mailadress (som är kopplat till fb) så lägger jag till er.

• citrongräs

Jag vill gärna vara med i fb-gruppen men väntar nog tills jag har fått NIPT-svaret. Är 8 dagar sen provtagning så det borde komma innan helgen hoppas jag!

Nån mer som gjort NIPT via karolinska och väntar på provsvar??

• trollungenr3

Hej ??,

Jag är 37 år och väntar mitt 4;e barn, dock första med ny sambo :)!

Jag bor på Värmdö och är i v 9+.

Detta blir första gången som jag blir hemma under mamma ledighet (har bott utomlands väldigt mycket) så det vore kul att träffa andra blivande mammor i samma område.

• Anonym (Huddinge)
    theteacher skrev 2018-05-06 22:13:05 följande:

Hej!

Jag plussade igår så är än så länge väldigt tidigt. Typ v.4-5. Men om jag räknat rätt så är BF 16/1. :) Vårt första försök och första barn. 

Vi bor i Huddinge, lite söder om Sthlm. :) Är också gärna med i någon fb grupp sen. 

Jag bor också i Huddinge, vi kanske känner varandra ;) Skämt åsido, Huddinge är stort. Men det hade varit kul :D
Svar på tråden Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19