• fyrapunktnoll

Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19

Om det finns några fler som är gravida i Stockholmsområdet under vintern och vill följas åt är det här tråden för oss. Jag är 37 år och har barn sedan tidigare men det är in sambos första barn. Har ett par missfall i bagaget och hoppas på tredje gången gillt nu. Vågar inte riktigt vara glad än. Hoppas hitta fler gravida som så småningom vill ses under föräldraledigheten.

• Svar på tråden Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19
  • frestelsen
    fyrapunktnoll skrev 2018-04-25 22:33:30 följande:

Kul! Jag är också 37 år och väntar mitt 4.e barn. Dock är d min sambos första barn

När är bf? Det här är min och min mans andra gemensamma barn:) vi har en varsin dotter Sen innan:) så vi blir 4 barn i familjen:)
  • cassandrah

Grattis!! Jag plussade i dag. Bf 25 decmeber. Är 30 år och bor i nacka. Har en son på 2 år. Ses och följs gärna åt :)

• frestelsen
    cassandrah skrev 2018-04-27 16:50:42 följande:

Grattis!! Jag plussade i dag. Bf 25 decmeber. Är 30 år och bor i nacka. Har en son på 2 år. Ses och följs gärna åt :)

Jag bor på Värmdö:)
  • Villhabebisnu123

Hej,

Bf 15 nov. Är 37 år och detta är mitt första och sambons andra barn. Missfall i januari i v9 så är livrädd för ett till. Är i v12 nu och har sett den lilla på Ul i v10.

• fyrapunktnoll
    frestelsen skrev 2018-04-26 06:36:01 följande:

När är bf? Det här är min och min mans andra gemensamma barn:) vi har en varsin dotter Sen innan:) så vi blir 4 barn i familjen:)

Jag har bo 23/12 om jag går på senaste mens. Det blir fullt ös m 4 kids ????
  • fyrapunktnoll
    Villhabebisnu123 skrev 2018-04-28 23:08:17 följande:

Hej,

Bf 15 nov. Är 37 år och detta är mitt första och sambons andra barn. Missfall i januari i v9 så är livrädd för ett till. Är i v12 nu och har sett den lilla på Ul i v10.

Jobbigt m mf. Förstår din känsla. Men måste ha varit skönt att se ett hjärta picka på ul. Jag ska oxå göra ett ul framöver och fram tills dess ska jag bara överleva...
  • fyrapunktnoll

Vad kul att vi verkar vara några stycken. Jag tänker att såsmåningom hamna på få då jag eg tycker plattformen på familjeliv är rätt dåligt utformad. Hur känner ni andra.

• cassandrah
    fyrapunktnoll skrev 2018-04-29 09:57:27 följande:

Vad kul att vi verkar vara några stycken. Jag tänker att såsmåningom hamna på få då jag eg tycker plattformen på familjeliv är rätt dåligt utformad. Hur känner ni andra.

Ja jag tycker heller inte om denna plattform så tänker också fb sen. Dock verkar jag fått missfall i helgen :((
  • citrongräs

Hej! Är i v9+5 idag, 30 år och väntar mitt och makens andra barn. Vi har en son som fyller 5 i sommar sedan innan bor i en kommun norr om Stockholm. Hänger gärna på!

Svar på tråden Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19