• fyrapunktnoll

Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19

Om det finns några fler som är gravida i Stockholmsområdet under vintern och vill följas åt är det här tråden för oss. Jag är 37 år och har barn sedan tidigare men det är in sambos första barn. Har ett par missfall i bagaget och hoppas på tredje gången gillt nu. Vågar inte riktigt vara glad än. Hoppas hitta fler gravida som så småningom vill ses under föräldraledigheten.

• Svar på tråden Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19
  • trollkvinna123

Hej, jag fyller 26 år i år. Jag väntar mitt andra barn i slutet av december. Vi har en dotter som fyller 6 år i december. :) Jag bor dock söder om Stockholm.

• fyrapunktnoll
    cassandrah skrev 2018-04-29 13:50:11 följande:

Ja jag tycker heller inte om denna plattform så tänker också fb sen. Dock verkar jag fått missfall i helgen :((

Åh nej, vad tråkigt. Är du säker på MF? Håller mina tummar att det inte är det.
  • cassandrah
    fyrapunktnoll skrev 2018-04-29 17:03:46 följande:

Åh nej, vad tråkigt. Är du säker på MF? Håller mina tummar att det inte är det.

Tack! Man vet ju aldrig såklart men jag tror nog det är det. Mkt mensvärk och en massa blod med väääääldigt mkt klumpar. (Ursäkta detaljerna) så känns inte så hoppfullt tyvärr. Ska ta ett gravtest om en vecka men tror vi får försöka igen helt enkelt...
  • LittleSunshine84

Plussade häromdagen med beräknat bf 11/1-19. Har en son sen tidigare på 17 månader. Är 33 och bor på Värmdö :)

• frestelsen
    LittleSunshine84 skrev 2018-05-04 17:40:51 följande:

Plussade häromdagen med beräknat bf 11/1-19. Har en son sen tidigare på 17 månader. Är 33 och bor på Värmdö :)

Åå kul:) jag bor på Värmdö med:) Är 36 och har en son på 11 månader och en dotter på 16år:)
  • LittleSunshine84
    frestelsen skrev 2018-05-04 20:29:38 följande:

Åå kul:) jag bor på Värmdö med:) Är 36 och har en son på 11 månader och en dotter på 16år:)

Hej! Vart på Värmdö? Vi bor nära Mölnvik om du känner till det. När har du BF? :)
  • Trollungen1210

Hej! Jag har bf den 3e november, är i vecka 13+6 idag. Bor i Sthlm är det fler som knappt har haft några symptom under grav? Det enda jag har haft sen bim är ömma bröstvårtor. Ibland sticker det till i brösten och livmodern och jag vaknar flera gånger per natt och måste kissa. Inget illamående som de flesta verkar ha. Har gjort kub och allt såg fint ut. Men har varit orolig inför ul eftersom det känns oftast som att jag inte är gravid alls

• frestelsen
    LittleSunshine84 skrev 2018-05-04 21:48:47 följande:

Hej! Vart på Värmdö? Vi bor nära Mölnvik om du känner till det. När har du BF? :)

Stavsnäs:)

Ja man bor ju på pop där nu när de har utförsäljning;)

Bf 25/12:)

Är ju superkul att träffa andra mammor från värmdö:)
  • trollkvinna123
    Trollungen1210 skrev 2018-05-05 08:52:05 följande:

Hej! Jag har bf den 3e november, är i vecka 13+6 idag. Bor i Sthlm är det fler som knappt har haft några symptom under grav? Det enda jag har haft sen bim är ömma bröstvårtor. Ibland sticker det till i brösten och livmodern och jag vaknar flera gånger per natt och måste kissa. Inget illamående som de flesta verkar ha. Har gjort kub och allt såg fint ut. Men har varit orolig inför ul eftersom det känns oftast som att jag inte är gravid alls

Förstår din känsla. Jag ät bara i vecka 7 nu, men med min dotter så hade jag nästan inga symptom alls under hela graviditeten. Så du behöver inte vara orolig. :) och angående illamåendet så är ju genomsnittet att man mår illa i början till ca v 12. :)
  • Sandyteresia

Hej allihopa!

Grattis till era plussade stickor!

Jag är 28 år, bor i Stockholm och väntar mitt första barn, min sambos tredje. Jag är i vecka 11 (10+2), BF 29 november.

Jag har ett missfall i bagaget, i september förra året. Vi har försökt i över ett år, så den lilla bönan i min mage blev till via ivf.

Svar på tråden Gravid i Stockholm med bf nov/dec/Jan 2018-19