• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • sextiotalist
    Fritidsmamman skrev 2018-05-24 11:02:11 följande:

Kommer vinnaren att utses genom öråd? - Kommer alla tidigare medlemmar att få lägga en vårsinn röst då?

Det var ju tydligt att det inte skulle vara några mer öråd. Har det varit så i något av de förra omgångarna? Jag minns inte det i varje fall, däremot minns jag att finalisterna har tävlat mot varandra
  • Fritidsmamman
    sextiotalist skrev 2018-05-24 11:31:32 följande:
    Det var ju tydligt att det inte skulle vara några mer öråd. Har det varit så i något av de förra omgångarna? Jag minns inte det i varje fall, däremot minns jag att finalisterna har tävlat mot varandra
    Tyckte att han... Anders(?) sa så igår?
  • sextiotalist
    Fritidsmamman skrev 2018-05-24 11:39:57 följande:
    Tyckte att han... Anders(?) sa så igår?
    Igår vet jag inte vad han sa, men han sa innan finaltävlingarna började att det var det sista örådet.
  • molly50
    Johannus skrev 2018-05-24 10:29:36 följande:

Det var verkligen synd att Ida åkt ut...Hade hoppats att Pascal hade åkt.

Hoppas DK eller Dessi slår ut Pascal i kväll.

Ja,det var surt att Ida åkte ut igår.
    Hade gärna sett henne slå ut Pascal.
    Carpe Diem
  • misil

Mina favoriter i Robinson har varit Henrik,DK och Marie sedan länge om jag ska rangordna dom så blir det.
    1 Henrik.
    2 Marie.
    3 DK.
    Eftersom Marie nu åkt ur så får det bli en fördel till Henrik över DK,om Marie och DK varit kvar hade den vägt över till hennes fördel.
    Men kan tycka att årets Robinson fokuserat för mycket på det sociala spelet och för lite på överlevnad,det hade enligt mig varit bättre med en 50/50 fördelning av dessa.

• Fritidsmamman
    sextiotalist skrev 2018-05-24 11:43:10 följande:
    Igår vet jag inte vad han sa, men han sa innan finaltävlingarna började att det var det sista örådet.
    Fritidsmamman skrev 2018-05-24 12:02:30 följande:

"EN TÄVLING KVAR innan det AVGÖRANDE FINALÖRÅDET".

Jag kollade på tv4play nyss.

• sextiotalist
    Fritidsmamman skrev 2018-05-24 12:02:30 följande:

"EN TÄVLING KVAR innan det AVGÖRANDE FINALÖRÅDET".

Jag kollade på tv4play nyss.

OK, då vet jag. Det har ju varit olika :)
  • Fritidsmamman
    sextiotalist skrev 2018-05-24 12:06:59 följande:
    OK, då vet jag. Det har ju varit olika :)
    Så som jag minns det, så har tittarna ringt in och röstat på de två som är kvar och därefter har tidigare deltagare lagt sina röster.
  • sextiotalist
    Fritidsmamman skrev 2018-05-24 12:16:44 följande:
    Så som jag minns det, så har tittarna ringt in och röstat på de två som är kvar och därefter har tidigare deltagare lagt sina röster.
    Hur har det fungerat?
    Men nu har jag inte följt varje säsong, men de gångerna jag har tittat så har det varit avgörande på ön, men det kan nog har varit olika i olika säsonger
Svar på tråden Robinson 2018