• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Fritidsmamman
    misil skrev 2018-05-24 15:30:23 följande:

Om jag inte missminner mig så hade man problem med att vinnaren avslöjades i förväg,vilket gjorde att man året efter hade en röstning där både deltagarna och tittarna gav sina i en livesändning.

Jag minns många av de här dokusåpaprogrammen med finaler inför livesändning och publikröster via betalsamtal.
  • flygrl

Som flera redan skrivit tråkigt att Ida fick lämna igår. :/ En bra och sympatisk person. Men det va allt bra nära Pascal blivit utslagen och han får nog inse att han e högst dödlig han med.

Bra med en tävling som inte enbart handlar om fysisk styrka! Och Dessi visade på nytt att hon e vass i tävlingar!

Jag hoppas fortfarande att antingen Henrik eller DK vinner alltihop med Dessi strax efter.

• Nandez
    flygrl skrev 2018-05-24 16:11:29 följande:
    Som flera redan skrivit tråkigt att Ida fick lämna igår. :/ En bra och sympatisk person. Men det va allt bra nära Pascal blivit utslagen och han får nog inse att han e högst dödlig han med.
    Bra med en tävling som inte enbart handlar om fysisk styrka! Och Dessi visade på nytt att hon e vass i tävlingar!

Jag hoppas fortfarande att antingen Henrik eller DK vinner alltihop med Dessi strax efter.
    Jätte tråkigt att Ida åkte. Håller med dig om vinnarna.
  • Nandez
    misil skrev 2018-05-24 15:30:23 följande:
    Om jag inte missminner mig så hade man problem med att vinnaren avslöjades i förväg,vilket gjorde att man året efter hade en röstning där både deltagarna och tittarna gav sina i en livesändning.
    Tack för info, det hade jag glömt bort.
  • Johannus

Såååå glad att Pascal åkte ut först i plankan där fick han som var så säker på att han skulle vinna hela Robinson.

Trist bara att Dessi blev 3:a , hade hoppats att Henke hade åkt ut efter Pascal. Nå nu hoppas jag bara att det andra medlemmarna röstar DK till 2018 års vinnare.

• Fritidsmamman

En tanke; de två som stod kvar valde att bära skor. Tror ni att det hade inverkan på resultatet?

Man avlastar ju fötterna mycket bättre med skor, menar jag.

• Johannus
    Fritidsmamman skrev 2018-05-24 21:58:35 följande:
    En tanke; de två som stod kvar valde att bära skor. Tror ni att det hade inverkan på resultatet?
    Man avlastar ju fötterna mycket bättre med skor, menar jag.
    Tänkte på samma sak. Det måste göra ont efter ett tag utan skor.
Svar på tråden Robinson 2018