Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Väldigt besviken att Marie åkte ut igår då jag tycker hon varit schysst i stort sett hela vägen och höll henne som vinnare. Så nu håller jag nog på Ida. Dels vill jag att en tjej vinner, dels har hon inte snackat lika mycket skit som de kvarvarande. Dessi hade jag också gärna sett som vinnare men mest för att hon är så ung och duktig på tävlingar. Men jag tycker inte Victoria bör vinna eftersom hennes prestationer på tävlingarna varit lite väl tama. Henrik får väl vara mitt tredje alternativ då trots att jag tycker han känns något fake. Han verkar ha varit ganska så trevlig mot de flesta.
Det bästa i kvällens program var att Pascal inte vann.
Duktigt av Dessi att vinna och att Henrik slog Pascal.
Skönt att Victoria åkte för jag kan riktigt inte förstå mig på henne.
Jag hoppas än att Dessi och DK går till finalen.
Ja! Han må vara lite efter, men verkar vara väldigt hängiven och en önskan av att passa in o vara en i gänget. Så synd att han blev s.k sviken av Pascal. Det tar nog hårt! Hårdare än för någon annan kanske
Tycker att det var kallt gjort av Pascal.
Jo, skönt att Johan åkte hem.
Äntligen ute, han fick många chanser att vara kvar. Tror inte att någon förväntade att han skulle dela med sig.
Så nu är jag tillbaka efter dator krasch.....
Bra att inte både Nicolin och Pascal fick komma in i Robinson, men synd att det var Pascal som vann mot Nicolin.
Så osmart av Johan egentligen! Hur tänkte han? Undra om han ångrar sig. Måste säga att jag blir förvånad över hur många som spelar falskt. Trodde att Marie skulle stå vid sitt ord. Dessi är så jäkla velig så det är tröttsamt. Hon är inte så smart just nu. Har varit rätt imponerad av henne tidigare men inte just nu. Ska bli intressant att se deltagarnas reaktioner nu när Pascal kommer tillbaka. Undra om han tar hem det? Han har vinnarskalle och har vilat/ätit upp sig i gränslandet. Han verkar tro att han vinner iallafall. Självgodheten klär honom inte. Vet inte vem jag håller på just nu.
Å va ja är trött på "kötta på" och "köra ända in i kaklet". Alla säger likadant hela tiden och rabblar samma meningar om och om igen.
"Jag är sjuuuukt taggad" " Ingen tävling har varit så viktig att vinna innan"
Tröttnar inte ni på allt upprepande? Ingen säger nåt nytt typ, -vad är det för hundar du har, tävlar du?" Lr Så du har en bebis hemma, de är väl mysigt"? Hmmmm, jag är nog ganska less på't nu..
Ja,han har ju bara glidit igenom på en räkmacka,kan man säga. Han har inte bidragit till mycket.
Så det var nog ändå rätt starkt av honom att erkänna att han inte förtjänade immuniteten.
Jag kan inte hjälpa det men jag gillar Pascal trots hans lite kaxiga attityd. Han har helt klart vinnarskalle och jag tycker han är värdig vinnare precis som de som är kvar, förutom Viktoria. Hon har ofta utgått först i tävlingar och sinkat andra. Synd Marie åkte ur för hon är stark och hade varit en mycket värdig vinnare.
Skönt Johan äntligen åkte.
Konstigt att Nicoline inte ansåg någon av de som var kvar att vara en värdig vinnare. Hon har vart duktig i några tävlingar och Gud va snygg hon är :) men har hon tillfört så mycket annat?
Ja,samma här. Tycker att hon känns falsk och bidrar inte så mycket.
Och hon är inte så bra på tävlingarna heller.
Det bästa i kvällens program var att Pascal inte vann.
Duktigt av Dessi att vinna och att Henrik slog Pascal.
Tycker att det var kallt gjort av Pascal.
Ja,samma här. Tycker att hon känns falsk och bidrar inte så mycket.
Och hon är inte så bra på tävlingarna heller.