Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Nu har jag precis sett Robinson. Jag sparade både Robinson o Farmen Norge till ikväll :) men nu kan jag inte va tyst, vad är det för äckligt Marie har runt munnen? Hon ser ju äcklig ut me de där vita. O de e ju bara hon som ser ut så. När hon lutade sig fram o skulle lukta på tvålen så va det nåt som rann ut ur munnen! Usch
Det kanske är något slags solskydd för läpparna?
Jag tycker nog att Pascal har blivit e knepig.
Jag håller med. Men kanske är det lite omognad som kryper fram.
Karolin tyckte väl det var kul med nytt folk, men om hon fortsätter och vara bestämmande så tror jag det nya folket drar sig ifrån henne.
Pascal, Nicko och Dessi har svårare att ta in det nya i gruppen.
Håller med dig...bara för att man är lite äldre så behöver man inte kalla dem gubbdjävlar/kärringdjävlar,
Fast jag hörde bara att hon sa, gubbar.
Nu har jag precis sett Robinson. Jag sparade både Robinson o Farmen Norge till ikväll :) men nu kan jag inte va tyst, vad är det för äckligt Marie har runt munnen? Hon ser ju äcklig ut me de där vita. O de e ju bara hon som ser ut så. När hon lutade sig fram o skulle lukta på tvålen så va det nåt som rann ut ur munnen! Usch
Nu jävlar, nu ska gubbarna bort, sa hon men jag har för mig att hon skrattade så de va nog inte så illa ment.
Dessutom reviderade hon det hon hade sagt. Strongt gjort. Det är bra när en människa kan ändra inställning tycker jag. Erkänna att man har fel likaså :))
Nu jävlar, nu ska gubbarna bort, sa hon men jag har för mig att hon skrattade så de va nog inte så illa ment.
Dessutom reviderade hon det hon hade sagt. Strongt gjort. Det är bra när en människa kan ändra inställning tycker jag. Erkänna att man har fel likaså :))
Kan det inte va så att man mer och mer lägger märke till vissa saker hos honom (och andra deltagare) i takt med man bättre lär känna honom?