• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-13 23:49:34 följande:

Nu har jag precis sett Robinson. Jag sparade både Robinson o Farmen Norge till ikväll :) men nu kan jag inte va tyst, vad är det för äckligt Marie har runt munnen? Hon ser ju äcklig ut me de där vita. O de e ju bara hon som ser ut så. När hon lutade sig fram o skulle lukta på tvålen så va det nåt som rann ut ur munnen! Usch

Det kanske är något slags solskydd för läpparna?
    Carpe Diem
  • Deceree1
    molly50 skrev 2018-04-14 11:41:16 följande:

Det kanske är något slags solskydd för läpparna?

Jaa, förmodligen
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-14 11:46:12 följande:
    Jaa, förmodligen
    Eller nå´n sorts läppsalva kanske.
    Carpe Diem
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-14 12:55:28 följande:
    Jag tycker nog att Pascal har blivit e knepig.
    Det håller jag med om, han har förändrats nu på slutet.
  • flygrl
    molly50 skrev 2018-04-11 16:28:58 följande:

Jag håller med. Men kanske är det lite omognad som kryper fram.

Så kan det va.
    Johannus skrev 2018-04-11 19:11:27 följande:

Karolin tyckte väl det var kul med nytt folk, men om hon fortsätter och vara bestämmande så tror jag det nya folket drar sig ifrån henne.

Pascal, Nicko och Dessi har svårare att ta in det nya i gruppen.

Vi får väl se på morgondagens öråd hur det går för Carolin. Förmodligen ryker hon då.

Men jag tycker väl till skillnad från många andra hon också har sympatiska sidor som person. Det lilla jag nu sett av henne.
    Johannus skrev 2018-04-11 19:12:59 följande:

Håller med dig...bara för att man är lite äldre så behöver man inte kalla dem gubbdjävlar/kärringdjävlar, 

Nej, man måste kunna visa varandra grundläggande respekt. Oavsett ålder, kön mm. :)
    Deceree1 skrev 2018-04-11 20:30:13 följande:

Fast jag hörde bara att hon sa, gubbar.

Jag tyckte bestämt hon sa både ?gubbar? och ?gubbjävlar? men kan förstås ha mints fel. Oavsett det så med gav ju Dessi häromdan att hon haft fel om Rick.
    Deceree1 skrev 2018-04-13 23:49:34 följande:

Nu har jag precis sett Robinson. Jag sparade både Robinson o Farmen Norge till ikväll :) men nu kan jag inte va tyst, vad är det för äckligt Marie har runt munnen? Hon ser ju äcklig ut me de där vita. O de e ju bara hon som ser ut så. När hon lutade sig fram o skulle lukta på tvålen så va det nåt som rann ut ur munnen! Usch

Som flera andra tippar jag också på nån sorts salva som ska skydda läpparna mot uttorkning och/eller solen. Kan tänka mig en sån där vistelse i starkt solsken och sand, salt hav mm sliter rätt hårt på huden.
  • Deceree1

Nu jävlar, nu ska gubbarna bort, sa hon men jag har för mig att hon skrattade så de va nog inte så illa ment.

Dessutom reviderade hon det hon hade sagt. Strongt gjort. Det är bra när en människa kan ändra inställning tycker jag. Erkänna att man har fel likaså :))

• flygrl

Kan det inte va så att man mer och mer lägger märke till vissa saker hos honom (och andra deltagare) i takt med man bättre lär känna honom?
  • flygrl
    Deceree1 skrev 2018-04-14 13:12:33 följande:

Nu jävlar, nu ska gubbarna bort, sa hon men jag har för mig att hon skrattade så de va nog inte så illa ment.

Dessutom reviderade hon det hon hade sagt. Strongt gjort. Det är bra när en människa kan ändra inställning tycker jag. Erkänna att man har fel likaså :))

Ok, då övertolkade jag kanske det hon sa. Hon hade kanske mer glimten i ögat än jag först uppfattade det som.

Exakt hon uttryckte sig mer positivt om Rick sen. :)
  • Deceree1
    flygrl skrev 2018-04-14 13:14:06 följande:

Kan det inte va så att man mer och mer lägger märke till vissa saker hos honom (och andra deltagare) i takt med man bättre lär känna honom?

Nja.. jag tycker att han skryter om sin kompetens o kapacitet. Han vill framhäva sig lite..
Svar på tråden Robinson 2018