• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-09 09:55:57 följande:

Jag tyckte ändå att Jim tog det bra. Vad jag inte förstår är att "Arga snickar'n" låter dom hållas när dom kastar skit på varann. Det har ju redan varit uppe att det är infekterat mellan Caroline o Jim. Vill han ha tittarsiffror tro. Tyckte bara att det kändes onödigt eftersom Jim verkar ganska sårbar...

Jag håller med.
    Och de verkar ju inte ha haft en tanke på att någon kan ta illa upp av deras tjafs heller.
    Som t ex DK gjorde när han påmindes om att han själv blev mobbad som barn.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-09 11:27:53 följande:
    Ja det såg ut att det tre nya kom till lag syd. Vet inte hur mycket en 70 åring orkar, men det får vi se. Det två andra har nog mer krafter om dem kommer in i gruppen.
    Ja,precis. Det återstår väl att se.
    Carpe Diem
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-09 11:30:09 följande:
    Tyckte också att Jim tog det bra, men både han och Karolin kommer att ha agg mot varann.
    Håller med även att dem fick slänga skit på varann alldeles för länge. Det kommer inte att göra saken bättre för framtiden.
    Dom lär nog inte ha kontakt efter seriens slut.
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-04-09 09:19:55 följande:
    Ser ut som att de 3 nya kommer att gå in i lag syd.
    Men jag kanske har fel,
    Pascal vann ju immunitet i tävlingen innan örådet så han blev inte heller kidnappad.
    Och Jim blev utröstad.
    Så kanske kan de få lite mer tur nu,
    Ja, nu kanske de har chans att vinna tävlingar igen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2018-04-09 11:31:14 följande:
    Jag håller med.
    Och de verkar ju inte ha haft en tanke på att någon kan ta illa upp av deras tjafs heller.
    Som t ex DK gjorde när han påmindes om att han själv blev mobbad som barn.
    Jag kände precis som DK då även jag har blivit mobbad hela skoltiden från 1:an till gymnasiet. Jag blir lessen och orolig när folk hackar på varann och bråkar.

Var så fint av Desire att krama om DK då rann mina tårar.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-09 13:24:37 följande:
    Jag kände precis som DK då även jag har blivit mobbad hela skoltiden från 1:an till gymnasiet. Jag blir lessen och orolig när folk hackar på varann och bråkar.

Dessi har nog känslor för DK.
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-09 13:24:10 följande:
    Ja, nu kanske de har chans att vinna tävlingar igen.
    Ja,precis.
    Johannus skrev 2018-04-09 13:24:37 följande:

Ja,det var samma här. Blev också mobbad som barn.
    Men jag kände mer ilska än oro över att två vuxna beter sig som barn och inte kan reda ut saker utan att bråka och ta till glåpord.
    Carpe Diem
  • Johannus
    molly50 skrev 2018-04-09 14:07:45 följande:
    Ja,precis.

Ja,det var samma här. Blev också mobbad som barn.
    Men jag kände mer ilska än oro över att två vuxna beter sig som barn och inte kan reda ut saker utan att bråka och ta till glåpord.
    Ja man känner ilska när vuxna personer beter sig som dem gjorde.

Börja tycka att Pascal är lite för mycket, hela tiden låter det "jag är starkast, jag, jag, jag.......Självgod är han.
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-09 13:27:22 följande:

Dessi har nog känslor för DK.

Jamen va inte dom på gång lite..? Hörde att de diskuterade hur de bodde. Han långt upp i Sverige o kör skoter typ o hon på Östermalm. Hon frågade väl, har jag för mig om han kunde tänka sig att bo i stockholm o de va bovägga direkt. - ja skulle aldrig kunna bo i stockholm!! Så det är väl frågan om det blir ett kärlekspar av dom.. men hon är nog lite småkär,:)) gud, vad jag spekulerar :))
Svar på tråden Robinson 2018