Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Jag tror att det är som Farmen ungefär fast tisdag-torsdag och söndag tror jag. Det går inte på tv utan jag kollar på padda o cromecastar playen till tv. Så jag har inte så stor koll. Jag tror att du skulle gilla det :))
Spännande med tävling i kväll.
Ja det ska bli spännande för lagtävlingen och på nåt sätt hoppas jag att lag nord vinner denna tävling med även om det blir tråkigt för Pascal och Nicolin att vara i från varann. Om lag nord vinner så hoppas jag verkligen inte att dem väljer Karolin för hon skulle ta kommandot i lag nord.
Det verkar som lag syd inte kan göra gemensamma tävlingar alls utan att gå varann på nerverna. Tycker lite synd om Jim när han inte klarar av att dyka.....Han borde ha förstått att sånt kommer att vara med i tävlingarna innan han sökte. Ok man ska våga prova för ingenting är omöjligt.
Karolin är verkligegen gnällig och härskande skulle nog inte komma överens med henne end enda dag.
Det verkar som lag syd inte kan göra gemensamma tävlingar alls utan att gå varann på nerverna. Tycker lite synd om Jim när han inte klarar av att dyka.....Han borde ha förstått att sånt kommer att vara med i tävlingarna innan han sökte. Ok man ska våga prova för ingenting är omöjligt.
Karolin är verkligegen gnällig och härskande skulle nog inte komma överens med henne end enda dag.