Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Ibland tänker jag såhär, jag undrar om jag hade klarat att vara med. Vilka tävlingar skulle jag klara? Vilka uppdrag skulle jag kunna vara behjälplig i? Tänker ni me så ibland?
Ibland tänker jag såhär, jag undrar om jag hade klarat att vara med. Vilka tävlingar skulle jag klara? Vilka uppdrag skulle jag kunna vara behjälplig i? Tänker ni me så ibland?
Spännande i kväll, enkigt trailern så blir det myteri. Johan gråter i trailern.
Verkar vara många i lag syd som är bestämmande. Skönt att Nick åkte ut för han var direkt elak och jag tror att Karolin kommer att ta bestämmandet efter Nick. Gillar inte hennes sätt heller och nu är det väl hon som kommer att frysa ut Victoria som ville komma tillbaka i gruppen.
Verkar vara många i lag syd som är bestämmande. Skönt att Nick åkte ut för han var direkt elak och jag tror att Karolin kommer att ta bestämmandet efter Nick. Gillar inte hennes sätt heller och nu är det väl hon som kommer att frysa ut Victoria som ville komma tillbaka i gruppen.
Oj, Victorias plan funkade och Nick blev utröstad. Undrar hur det går i lag Syd framöver nu då. Med Nicks sorti tappade dom helt klart styrka inför kommande tävlingar.
Jim som va nära bli utröstad verkar snabbt gilla läget medans Karolin verkar ha svårast att smälta att Nick e borta. Blir intressant och se hur Victoria kommer tas emot när hon ?flyttar hem?. Kanske skulle hon ha nappat på möjligheten joina lag Nord ist.