• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Deceree1

Varför vill laget ha ut den där med amuletten? Är det något hon inbillar sig lr är det så? Jag kunde nog inte riktigt se att de va så på dom andra i hennes lag.

• Johannus
    molly50 skrev 2018-03-24 12:02:09 följande:
    Vi har i och för sig Farmen VIP. Men det är kanske inte riktigt samma sak.  smile5.gif
    Jag tycker att Farmen VIP var rolig att kolla på :)

• Johannus

Har startat en tråd för Farmen VIP. Glömt bort då ingen har skrivit där.

• Johannus
    Deceree1 skrev 2018-03-24 11:52:36 följande:
    Jag har så svårt att bryta traditioner :) ok, va tycker vi så här långt?:) man ser redan nu vilka som folk kommer att reta sig på. Där alltså. Men som sagt, det är ju en tävling/)
    Vad jag sett finns det flera som vill gnälla om allt och inget. Verkar att alla vill vara bäst på det dem gör.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-03-24 18:35:45 följande:

Vad jag sett finns det flera som vill gnälla om allt och inget. Verkar att alla vill vara bäst på det dem gör.

Jaa, men just hon.. hon verkar tro att alla vill bli av med henne. Hon säger att hon inte vill sticka ut och håller sig i bakgrunden. Om hon tror att det är en taktik så får hon nog tänka om. I början försöker man nog inte få ut de starka då de behövs för att "bygga upp".
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-03-24 19:17:39 följande:
    Jaa, men just hon.. hon verkar tro att alla vill bli av med henne. Hon säger att hon inte vill sticka ut och håller sig i bakgrunden. Om hon tror att det är en taktik så får hon nog tänka om. I början försöker man nog inte få ut de starka då de behövs för att "bygga upp".
    Precis hon blir genomskådad ganska fort....Nä det finns fler som tar för sig som Dessi och killen hon retar sig på i lag syd.

Sen har vi i nord Polisen som verkar tro han klarar allt....Trots det klara han inte göra eld......och många fler som tror att den kan, men när det blir frågan så kan det inget.
  • Deceree1
    Beccus skrev 2018-03-25 11:23:28 följande:

Vilken tid börjar det ikväll? 20 eller 21?

Är det Robinson ikväll? Skoj :)
  • Beccus
    Deceree1 skrev 2018-03-25 11:42:07 följande:

Är det Robinson ikväll? Skoj :)

Ja det är väl ikväll det är öråd? Precis som farmen hade tinget på söndagar? Eller är jag ute o vimsar nånstans i huvudet?
Svar på tråden Robinson 2018