• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-08 17:16:50 följande:

Om dom röstar på henne förlorar laget en stark spelare i tävlingarna och förlorar ännu fler tävlingar.

Jo man tycker ju att de borde tänka så. Carolin är viktig fysiskt. Men Jim får ta det helt enkelt, även om det är uppenbart, man har inte råd att vara bussig när det gäller ett spel. Han har ju iaf varit med i Robinson, det är ju inte alla som har det. Han kommer att sitta i en fåtölj med sina barnbarn i knäet och berätta om hur det va att vara med och tävla i Robinson. Det tror jag.

Han är nog lite stolt i alla fall :)))
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-08 17:42:27 följande:
    Jo man tycker ju att de borde tänka så. Carolin är viktig fysiskt. Men Jim får ta det helt enkelt, även om det är uppenbart, man har inte råd att vara bussig när det gäller ett spel. Han har ju iaf varit med i Robinson, det är ju inte alla som har det. Han kommer att sitta i en fåtölj med sina barnbarn i knäet och berätta om hur det va att vara med och tävla i Robinson. Det tror jag.
    Håller med dig om detta.
  • flygrl
    Tisse skrev 2018-04-08 16:36:47 följande:

Tror Caroline och Jim hänger löst, men lite för uppenbart om Jim åker ut.

Pascal lär väl få byta lag...?!

Jag hejar på Marie.. gillat henne från början.

Pascal kommer nog bli kidnappad av lag Nord, ja.

Jag gillar också Marie. Hon e stark på tävlingar och en lojal lagspelare. :)
    Nandez skrev 2018-04-08 17:16:50 följande:

Om dom röstar på henne förlorar laget en stark spelare i tävlingarna och förlorar ännu fler tävlingar.

Visst e det så men trots Carolin e så vass i tävlingar tror jag hon sitter löst till.
    Deceree1 skrev 2018-04-08 17:42:27 följande:

Jim kan va stolt, ja. :)
  • flygrl
    crispnuggets skrev 2018-04-08 19:09:48 följande:

Vad var det som var intressant med hennes blogg?

Jag tycker hon skriver intressant om sin tid i Robinson. Inget sensationellt men insiktsfullt.
  • Johannus

Det tre som kommer som nya verkar vara självsäkra. "Jag är bäst på att leda en grupp" säger en av dem och så även den andra mannen. Tjejen är lite mer tyst.

Tycker synd om lag nord som tänker välja Karolin till deras lag, men dom kanske inte vet att hon är bestämmande. 
    Ok det kommer att göra lag syd ännu svagare.

• molly50

Ser ut som att de 3 nya kommer att gå in i lag syd.
    Men jag kanske har fel,
    Pascal vann ju immunitet i tävlingen innan örådet så han blev inte heller kidnappad.
    Och Jim blev utröstad.
    Så kanske kan de få lite mer tur nu,

Carpe Diem
  • Deceree1

Jag tyckte ändå att Jim tog det bra. Vad jag inte förstår är att "Arga snickar'n" låter dom hållas när dom kastar skit på varann. Det har ju redan varit uppe att det är infekterat mellan Caroline o Jim. Vill han ha tittarsiffror tro. Tyckte bara att det kändes onödigt eftersom Jim verkar ganska sårbar...

• Johannus
    molly50 skrev 2018-04-09 09:19:55 följande:
    Ser ut som att de 3 nya kommer att gå in i lag syd.
    Men jag kanske har fel,
    Pascal vann ju immunitet i tävlingen innan örådet så han blev inte heller kidnappad.
    Och Jim blev utröstad.
    Så kanske kan de få lite mer tur nu,
    Ja det såg ut att det tre nya kom till lag syd. Vet inte hur mycket en 70 åring orkar, men det får vi se. Det två andra har nog mer krafter om dem kommer in i gruppen.

• Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-09 09:55:57 följande:
    Jag tyckte ändå att Jim tog det bra. Vad jag inte förstår är att "Arga snickar'n" låter dom hållas när dom kastar skit på varann. Det har ju redan varit uppe att det är infekterat mellan Caroline o Jim. Vill han ha tittarsiffror tro. Tyckte bara att det kändes onödigt eftersom Jim verkar ganska sårbar...
    Tyckte också att Jim tog det bra, men både han och Karolin kommer att ha agg mot varann.
    Håller med även att dem fick slänga skit på varann alldeles för länge. Det kommer inte att göra saken bättre för framtiden.
Svar på tråden Robinson 2018