• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-09 20:37:26 följande:
    Jamen va inte dom på gång lite..? Hörde att de diskuterade hur de bodde. Han långt upp i Sverige o kör skoter typ o hon på Östermalm. Hon frågade väl, har jag för mig om han kunde tänka sig att bo i stockholm o de va bovägga direkt. - ja skulle aldrig kunna bo i stockholm!! Så det är väl frågan om det blir ett kärlekspar av dom.. men hon är nog lite småkär,:)) gud, vad jag spekulerar :))
    Ja det stämmer att Dem två pratade och han sa att han inte ville bo i Stockholm. Känslor kan dem väl ändå ha för varann och blir man riktigt kär så lär dom kunna lösa det.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-04-09 21:17:04 följande:

Ja det stämmer att Dem två pratade och han sa att han inte ville bo i Stockholm. Känslor kan dem väl ändå ha för varann och blir man riktigt kär så lär dom kunna lösa det.

Om bara kärleken är tillräckligt stark kan man göra vad som helst:)
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-09 21:22:28 följande:
    Om bara kärleken är tillräckligt stark kan man göra vad som helst:)
    Precis, men sen förstår jag att om DK är från Norrbotten så är det jobbigt att flytta till storstan. 

Hoppas att om han stannar i lag nord att Dessi senare kan komma och flytta med eller att det senare blir sina egna utan lag. Alltså att alla tävlar för sig.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-04-09 21:29:31 följande:

Precis, men sen förstår jag att om DK är från Norrbotten så är det jobbigt att flytta till storstan. 

Hoppas att om han stannar i lag nord att Dessi senare kan komma och flytta med eller att det senare blir sina egna utan lag. Alltså att alla tävlar för sig.

Jaa nån gång blir det sammanslagning o då är dom ensamma i sin strävan om att nå den attraktiva titeln som årets Robinson :)
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-09 19:46:45 följande:
    Ja man känner ilska när vuxna personer beter sig som dem gjorde.

Börja tycka att Pascal är lite för mycket, hela tiden låter det "jag är starkast, jag, jag, jag.......Självgod är han.
    Ja,precis. Man kan förstå att de är hungriga och trötta.
    Men de beter sig ju som barn.

Ja,jag håller med. Han verkar lite väl självgod,tycker jag.
    Carpe Diem
  • Deceree1

Man kan nästan jämföra det med psykos om man tappar massa sömn. Det är ju inte bara en natt utan många som dom inte kan sova. Och sen tävla på det. Jag måste säga att jag beundrar dom. Jag hade aldrig klarat att vara utan sömn så. Dom sover säkert inte en enda hel natt. Kämpigt.

• Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-10 10:41:05 följande:
    Man kan nästan jämföra det med psykos om man tappar massa sömn. Det är ju inte bara en natt utan många som dom inte kan sova. Och sen tävla på det. Jag måste säga att jag beundrar dom. Jag hade aldrig klarat att vara utan sömn så. Dom sover säkert inte en enda hel natt. Kämpigt.
    Nog tror jag att dem sover och dem har ju tv-teamet där hela tiden om det skull vara nåt. Vet även får tidigare program att det inte är hur långt som helst till bebodda områden. Men helt klart så är det ett program om överlevnad på en öde ö och det är det dem ska bevisa att dem klarar.

Skulle dem fiska, plocka snäckor, frukt så skulle dem ha mer mat, men det ser ut som att alla bara väntar på att bli serverade maten. 
  • sextiotalist
    Johannus skrev 2018-04-10 11:31:00 följande:
    Nog tror jag att dem sover och dem har ju tv-teamet där hela tiden om det skull vara nåt. Vet även får tidigare program att det inte är hur långt som helst till bebodda områden. Men helt klart så är det ett program om överlevnad på en öde ö och det är det dem ska bevisa att dem klarar.

Skulle dem fiska, plocka snäckor, frukt så skulle dem ha mer mat, men det ser ut som att alla bara väntar på att bli serverade maten. 
    De kan ju ha restriktioner om vad de får fånga, äta etc. Trots allt så är de i Fiji med de lagar som finns där, så det är nog rätt hypotetiskt att leva som en riktig Robinson.

• Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-09 20:37:26 följande:
    Jamen va inte dom på gång lite..? Hörde att de diskuterade hur de bodde. Han långt upp i Sverige o kör skoter typ o hon på Östermalm. Hon frågade väl, har jag för mig om han kunde tänka sig att bo i stockholm o de va bovägga direkt. - ja skulle aldrig kunna bo i stockholm!! Så det är väl frågan om det blir ett kärlekspar av dom.. men hon är nog lite småkär,:)) gud, vad jag spekulerar :))
    DK kommer från Äppelbo i Dalarna.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-09 21:17:04 följande:
    justpaste.it/1jepr

De bor ihop och är förlovade.
Svar på tråden Robinson 2018