Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Jag hatar när man pratar så respektlöst om djur som killarna i Nord gör. Jag vågar knappt fortsätta att kolla för att jag är rädd att dom ska slå ihjäl geten och hönorna. De gör mig både ledsen och förbannad att de har så låg moral.
Vuxna människor, går ihop till en grupp och fryser ut och mobbar. Så vidrigt att jag knappt vill titta längre... även om Jan är klumpig, så får jag ont i magen av att veta att han är så ensam, oönskad och hatad. Det har förekommit mycket mobbning i det laget, fy fan... Jag tycker att Pascal får med de andra, och när Dessi sa att det är oschysst, så kör han över och bara matar på mer skit...
Finns igen ursäkt om maten och sömnen, empati och medmänsklighet ska finnas innanför pannbenet. Hoppas aset P åker ut..
Btw, hur grym är inte Richard :D
Vuxna människor, går ihop till en grupp och fryser ut och mobbar. Så vidrigt att jag knappt vill titta längre... även om Jan är klumpig, så får jag ont i magen av att veta att han är så ensam, oönskad och hatad. Det har förekommit mycket mobbning i det laget, fy fan... Jag tycker att Pascal får med de andra, och när Dessi sa att det är oschysst, så kör han över och bara matar på mer skit...
Finns igen ursäkt om maten och sömnen, empati och medmänsklighet ska finnas innanför pannbenet. Hoppas aset P åker ut..
Btw, hur grym är inte Richard :D
Konstigt att han inte själv tycker att det låter konstigt - hela laget älskar mig...
Är han helt blind ? (Döv)
Konstigt att han inte själv tycker att det låter konstigt - hela laget älskar mig...
Är han helt blind ? (Döv)
I kväll igen sa Pascal (alla i laget älskar mig). Jag gjorde bäst i tävlingen.....Så less man blir på att han höjer bara sig själv i skyarna. Hoppas att Nicolin börjar inse att han är självgod.
Undrar nu när dom har ätit getkött om dom kommer att vara bättre på tävlingarna? Ja mat är viktigt, men dom har vetat det innan dem gått med i programmet att maten måste sökas och fångas själva.
Hoppas lag nord klarar att bygga flotten så att dem kan fiska och att dem har en fördel mot lag syd.
Lag nord kan vara riktigt glada efter så många vinster.
Gillar att Alexandra genomskåda deras plan
Håller med ovanstående!!!!
Tänk att man blivit så fast av ett tv-program, haha!
Avskyr att titta på hur Pascal påverkar de andra att rösta, att de ska rösta ut någon som HAN tycker är ett hot mot HONOM! Det är ju helt galet :?D han borde åka!
Gillar att Alexandra genomskåda deras plan