Robinson 2018
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?
Spännande med kvällens amulettävling och öråd. Skulle önska Alexandra vann den och kunde hålla sig kvar i Robinson. Jokrarna sitter farligt till nu inför fortsättningen OM inte sammanslagningen kommer emellan och rör om scenariot. Vore kul om också Rick kunde gå långt.
Men! Nu vill jag fråga er om ni kollar på American Horror Story?
Jag hatar när man pratar så respektlöst om djur som killarna i Nord gör. Jag vågar knappt fortsätta att kolla för att jag är rädd att dom ska slå ihjäl geten och hönorna. De gör mig både ledsen och förbannad att de har så låg moral.
Fy faan, jag hatar dom! Så vidrigt att de slaktade geten! Jag hann inte få av ljudet så nu kommer jag att höra den stackars getens skrik hela natten. Jag skiter ärligt i om dom svälter ihjäl. Dom kunde ha fått mat som pris ist. Dom får väl fiska o leta lite bättre. Ja tyckte de va vidrigt.
Jag hoppas att Pascal får åka hem. Ingen vågar vara sig själva när han skryter om sina kunskaper och styrka.
Men som sagt dem har tänkt rösta både på Jan och Alexandra.
Hoppas att Alexandra vinner immunitet eller får med sig Viktoria (som sagt att hon var trött på Pascals skryt), Rick och Jan och röstar ut Pascal.
Håll nu tummarna att den skrytsamma Pascal åker. Tre röster kommer han i alla fall att få och en fjärde om Viktoria lyssnade på Richard.
Fan då....