• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-20 17:27:49 följande:
    Håller med om att Lillemor och Johan är dryga.
    Det håller jag med om.
    Tycker det är mycket gnäll från dem båda.
    Alla är hungriga och trötta,men ingen gnäller lika mycket som dem.
    Carpe Diem
  • flygrl

Spännande med kvällens amulettävling och öråd. Skulle önska Alexandra vann den och kunde hålla sig kvar i Robinson. Jokrarna sitter farligt till nu inför fortsättningen OM inte sammanslagningen kommer emellan och rör om scenariot. Vore kul om också Rick kunde gå långt.

Deceree1 skrev 2018-04-14 18:29:25 följande:

Men! Nu vill jag fråga er om ni kollar på American Horror Story?

Nope, men den verkar lite intressant.
    Deceree1 skrev 2018-04-18 22:23:08 följande:

Jag hatar när man pratar så respektlöst om djur som killarna i Nord gör. Jag vågar knappt fortsätta att kolla för att jag är rädd att dom ska slå ihjäl geten och hönorna. De gör mig både ledsen och förbannad att de har så låg moral.

Håller helt med dig om det e obehagligt när det pratas så empatilöst om djur som några av grabbarna i Nord gör.
    Deceree1 skrev 2018-04-19 23:17:25 följande:

Fy faan, jag hatar dom! Så vidrigt att de slaktade geten! Jag hann inte få av ljudet så nu kommer jag att höra den stackars getens skrik hela natten. Jag skiter ärligt i om dom svälter ihjäl. Dom kunde ha fått mat som pris ist. Dom får väl fiska o leta lite bättre. Ja tyckte de va vidrigt.

Slakten va obehaglig, ja. :/
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-04-22 10:30:36 följande:
    Det håller jag med om.
    Tycker det är mycket gnäll från dem båda.
    Alla är hungriga och trötta,men ingen gnäller lika mycket som dem.
    Ja, dom är de som gnäller mest.
  • Nandez
    flygrl skrev 2018-04-22 15:44:30 följande:
    Spännande med kvällens amulettävling och öråd. Skulle önska Alexandra vann den och kunde hålla sig kvar i Robinson. Jokrarna sitter farligt till nu inför fortsättningen OM inte sammanslagningen kommer emellan och rör om scenariot. Vore kul om också Rick kunde gå långt.

Nope, men den verkar lite intressant.

Håller helt med dig om det e obehagligt när det pratas så empatilöst om djur som några av grabbarna i Nord gör. smile4.gif

Slakten va obehaglig, ja. :/
    Hoppas också ätt Alexandra blir kvar.
  • Johannus

Jag hoppas att Pascal får åka hem. Ingen vågar vara sig själva när han skryter om sina kunskaper och styrka. 
    Men som sagt dem har tänkt rösta både på Jan och Alexandra.

• Tisse

Hoppas att Alexandra vinner immunitet eller får med sig Viktoria (som sagt att hon var trött på Pascals skryt), Rick och Jan och röstar ut Pascal.

• Johannus
    Tisse skrev 2018-04-22 18:09:30 följande:
    Hoppas att Alexandra vinner immunitet eller får med sig Viktoria (som sagt att hon var trött på Pascals skryt), Rick och Jan och röstar ut Pascal.
    Om Victoria röstar på Pascal så går det nog vägen för Jan och Richard och Alexandra kommer att göra det. (om Pascal inte får immunitet) ....Alexandra och Viktoria är starka och Dess är den som är smart. 
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-22 16:57:22 följande:
    Ja, dom är de som gnäller mest.
    Absolut.
    Carpe Diem
  • Johannus

Håll nu tummarna att den skrytsamma Pascal åker. Tre röster kommer han i alla fall att få och en fjärde om Viktoria lyssnade på Richard.

Svar på tråden Robinson 2018