BIM april 2018
detta är ett plus va??
detta är ett plus va??
Nu vänner på 6e försöket någonsin under mitt liv, har jag plussat på BIM -6. 43 år gammal men fysiskt ung och frisk. Visste väl det skulle gå när alla värden var bra inkl äggreserven :). Wohooo helt i extas!!! :D
Grattis till er som plussat :)
Här kom ju mensen idag. :(
Äter rosenrot och borago nu och hoppas det tar sig på tredje försöket <3
Blir en januaribebis då :)
Blir ju lite svagt hoppfull att kurvan går uppåt, även om dippen var för tidigt efter äl för att ha med fästning att göra. Om inte nc satt ut äl fel. Pms symptomen har kommit mkt senare nu än vanligt, började få ömma bröst några dagar innan bim (är på bim-3) istället för direkt efter äl. Neg gravtest idag. Men nu känns brösten som de brukar efter äl. Någon som haft försenad pms å varit gravid? Fler som haft neg gravtest på bim-3 men ändå varit gravida?
Nu tjejer är det April!!wohoo
Hur går det för er som har bim de första dagarna i månaden?
2 plus hittills om jag kommer ihåg rätt?! Fler som testat eller ska testa snart?
Hej! Jag har BIM på onsdag men fått mer spottings idag :(. Tänkte ändå ta ett test imorgon mest för att vara på de säkra. Om neg så ska jag sluta smörja med prostegeron krämen. Vilket för övrigt känns lite jobbigt för jag har plussat först efter BIM innan å då kan man väl framkalla ett missfall vad jag förstod om man slutar med krämen om man är preggo. Ni andra som smörjer, hur gör ni? Smörjer ni fram till mensen kommer el slutar 2 dgr innan BIM om neg på test??
Gu va man håller på. Jag har lagt en förmögenhet på ÄL test, gravidtest, vitaminer, kosttillskott, krämer ;0.
Hjälp mig nu tjejer. :) Test idag på ÄL +10. Tycker mig ana ett streck? Strecket är grått så testet är negativt. Undrar bara om ni ser ngt streck? Kanske inte syns på bilden?
Ser ni något? Tycker det syns sämre på bilden än den gjirde irl. Har tidigare bara fått tokblanka så mer än tidigare iaf!