• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • nufårvise
    storformatare skrev 2018-05-02 13:25:42 följande:

Och ett plus det var :) så konstigt!

Så häftigt! Grattis!

Jag skulle hålla mig härifrån men gick sådär ;). Hade bim i söndags men har inte fått mens än. Mensvärk och gråtmild. Negativt test igår. Har bara ett kvar nu, så ska testa imorgon om mensen inte kommit. Tror dock att min bara är sen. Ändå lite spännande att höra nån som plussar efter bim!
  • saijda
    Enmsik skrev 2018-05-02 09:33:15 följande:

Jag fick det här imorse. Vad tror du? I måndags testade jag också men tvärnegativt. Hoppet är ju det sista som överger en.. :) eller är det spök??

Jag ser ett svagt streck. Men ta ett digitalt annars där det står gravid eller inte på :) jag har alltid litat på rfsu för de plussade jag med förra gången hehe ^^ jag har inte vågat testa sedan mitt minus får se om jag vågar imorgon :0
  • Enmsik
    saijda skrev 2018-05-02 15:36:49 följande:
    Jag ser ett svagt streck. Men ta ett digitalt annars där det står gravid eller inte på :) jag har alltid litat på rfsu för de plussade jag med förra gången hehe ^^ jag har inte vågat testa sedan mitt minus får se om jag vågar imorgon :0
    Tog ett digitalt men visar ej gravid. Dock var det här ett tidigt test så tror inte det skulle visat något på digitalt nu ändå men var tvungen att testa. Jag ska vänta några dagar och testa igen med ett vanligt :)
  • msunderground

Va fasen. Har sån himla värk i ländryggen och som molande värk. Tycker inte att den känns som mensvärk... kissar hela tiden. Kommer bara lite brunt i trosskyddet. Men test visade negativt idag BIM+3... :(

• saijda
    Enmsik skrev 2018-05-02 15:54:01 följande:

Tog ett digitalt men visar ej gravid. Dock var det här ett tidigt test så tror inte det skulle visat något på digitalt nu ändå men var tvungen att testa. Jag ska vänta några dagar och testa igen med ett vanligt :)

Aha okej, håller tummarna för dig :) jag ska våga testa imorgon. Är på BIM+4 idag. Fick minus på ÄL+12/13.
  • storformatare
    nufårvise skrev 2018-05-02 13:37:59 följande:

Så häftigt! Grattis!

Jag skulle hålla mig härifrån men gick sådär ;). Hade bim i söndags men har inte fått mens än. Mensvärk och gråtmild. Negativt test igår. Har bara ett kvar nu, så ska testa imorgon om mensen inte kommit. Tror dock att min bara är sen. Ändå lite spännande att höra nån som plussar efter bim!

Håller tummarna för dig!! :)
  • saijda

Vad tror ni om detta? Har fortfarande halsbränna (bara haft på kvällar och nätter men nu på morgonen också), mår illa, extremt trött och kissnödig, magen känns svullen/?trång?, men också tunga relativt ömma bröst och huvudvärk.

• Jagvetdåinte
    storformatare skrev 2018-05-02 13:25:42 följande:

Och ett plus det var :) så konstigt!

Grattis :D så du plussade alltså först bim+6? Då finns det hopp :D
Svar på tråden BIM april 2018