• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Näckros

Åh, jag hade helt glömt av att tänka på bim. Levde mina dagar ytan att bry mig. Så i morse säger min kille "Du är inte gravid då?"

Å shit va paff jag blev! Glömt bort helt för en gångs skull! Å va jag blev irriterad på honom! 3 dagar dit ju, så varför skulle han påminna mig! XD det va ju bra dom det var!

Nu väntas 3 låååååånga dagar med att känna av kroppen och övertyda singnaler/symptom som inte ens är där!

• Vegas

Jag har bim på söndag men känner ingenting. Vi fick missfall i februari så detta är andra ägglossningen efter missfallet.

Hoppas verkligen de tog sig. Det blir vårt 5e försök.

• BellaKH
    Tail skrev 2018-04-23 12:37:44 följande:

Har hängt i tråden utan att skrivit innan.

Tog detta test imorse. Jag ska ha bim imorgon, men denna månaden enligt NC så hade jag äl mycket senare (är verkligen som en klocka annars) så bim är på fredag enligt NC.

Vi har försökt med ett syskon sedan december och denna månad är väldigt annorlunda. Sen äl och låg temp. Trodde det var kört faktiskt.

Men frågan är ska man ta ett digitalt test imorgon eller är det förtidigt om nu bim är på fredag och inte imorgon?

Det ser ju ut att vara ett svagt streck där, så kanske köpa ett CB Early? Eller något annat tidigt test av bättre kvalitet. 

Jag vet inte riktigt när man kan börja testa med digitalt.. Det kanske fungerar lika bra :) Håller tummarna!

• nufårvise
    storformatare skrev 2018-04-24 09:07:04 följande:

Haha känner dig efter, då är vi två ;) ja åh vad roligt! Jag ska ta testet på Tors, då har jag BIM. Extra kul om vi plussar då, då det är min mans 40-årsdag :)

Åh, det hade ju varit extra underbart med plus då. Hoppas han får en sån fin present.

Jag kommer inte kunna hålla mig imorgon, men är nog kanske bara äl+9. Har dålig koll. Fortfarande hungrig som få!
  • nufårvise
    Tail skrev 2018-04-23 12:37:44 följande:

Har hängt i tråden utan att skrivit innan.

Tog detta test imorse. Jag ska ha bim imorgon, men denna månaden enligt NC så hade jag äl mycket senare (är verkligen som en klocka annars) så bim är på fredag enligt NC.

Vi har försökt med ett syskon sedan december och denna månad är väldigt annorlunda. Sen äl och låg temp. Trodde det var kört faktiskt.

Men frågan är ska man ta ett digitalt test imorgon eller är det förtidigt om nu bim är på fredag och inte imorgon?

Jag ser tydligt! Tror på digitalt.
  • Milian03

Man borde ju se på bim-4 på testa tidigt-test. Det gjorde jag ju förra graviditeten. Men här syntes verkligen ingenting. :( fan vad det slår ner en varje månad när man vill så mycket :(

• saijda

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

• nufårvise
    saijda skrev 2018-04-25 09:38:49 följande:

Igår slutade mini blödningen helt tvärt. Har bara blött vid ansträngning och vid toalettbesök. Hade ingen vanlig mensvärk, inte blött som vid mens och det varit rosaaktigt blandat med flytningar (ber om ursäkt men också klibbigt), gissar på antingen nidblödning eller genombrottsblödning :0

Illamåendet har inte avtagit och extrem trötthet samt kissnödig hela tiden.. ska våga ta ett test idag. Men ville fråga om någon känner igen sig?

Nej, känner inte igen mm men hoppas att det är något :).
  • nufårvise
    Milian03 skrev 2018-04-25 01:22:50 följande:

Man borde ju se på bim-4 på testa tidigt-test. Det gjorde jag ju förra graviditeten. Men här syntes verkligen ingenting. :( fan vad det slår ner en varje månad när man vill så mycket :(

Kan ju vara olika. Jag testade idag men helt blankt med testlagrets test. Äl+9 tror jag.

Hoppas du får ett plus imorgon!
Svar på tråden BIM april 2018