• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Näckros
    Vegas skrev 2018-04-26 19:37:59 följande:

Stort grattis!!! :) Jag har bil på söndag men tänkte testa på lördag.. fast jag är sjukt rädd gör ett negativt test så vågar nästan inte. Väntar hellre på mensen känns de som.

Jag beklagar att du fått så många missfall:( vi fick också ett i feb 2018.. Hur känner du nu när du är gravid igen? Ska du be om tidigt vul för att göra de mer verkligt?

Åh känner igen den där känslan att inte våga testa. Sen kan man inte hålla sig ändå o man tar ett test. Usch. Jag hoppas du får ert plus! <3

Vet inte om jag kommer ta något vul. Hjälper det tror du?
  • Näckros
    Milian03 skrev 2018-04-26 17:32:30 följande:

Johan det tror jag för jag har inte fått positivt på dom förr! Menar bara att jag är rädd för missfall eftersom jag har så mycket mensvärk

Okej! Får hoppas att allt är som det ska<3
  • Norrlänska

BIM idag, några droppar blod på papperet nån gång/dag sedan i måndags... Känns hela tiden som att mensen "rinner till" men den kommer aldrig. Har inga känningar åt nått håll men vågar inte tro något för då blir jag bara besviken. Tycker mensen kan komma igång nu om den ändå ska komma ????

=)
  • Norrlänska
    Mullbär skrev 2018-04-26 23:42:10 följande:

Häpp! Mens idag! 

Tråkigt! hoppas det tar sig på nästa försök!
    =)
  • nufårvise
    Näckros skrev 2018-04-26 17:12:18 följande:

Det va jävlarimig positivt!! :D :D :D :D :D herre gud! <3

Åh måtte det hålla fast nu! Fått så många missfall att jag aldrig riktigt kan tro det är sant förrän jag gått förbi menstruationen med en månad! Shit!

Skall försöka hålla mig från att säga till killen. Han vill nog gärna bli överraskad denna gången eftersom han inte blev det med första graviditeten. Har så svårt å hålla mig bara!

Grattis!!
  • niiskuneiti
    Milian03 skrev 2018-04-26 17:07:52 följande:

Idag fick jag två streck på graviditetskollens stickor!

Men har en jävla mensvärk :(

Grattis! Jag hade jätte hård mensvärk under mina två tidigare graviditeter, det höll i sig i några veckor. Kändes hela tiden som att mensen ska börja när som helst. Hoppas det går bra för dig! :)
  • Karaa

Jag plussade för 3 veckor sen och hade endast ömma bröst som symtom (har alltid haft det efter ägglossning så tog inte det som ett tecken där och då). Alla andra gånger jag trott jag varit gravid har jag haft alla symtom man kan tänka sig, men som sagt, inte denna gång. Illamående, molvärk, trötthet och hunger kom lite mer än en vecka efter jag plussat. Så ge inte upp hoppet för att ni inte har några "gravidsymtom" direkt :) Lycka till allihopa! Håller tummarna!

Kan tillägga att jag åt rosenrot och glandin-25 i två månader innan jag plussade. När jag började äta dessa hade vi försökt i ca 8 månader utan att det blivit något. Kan inte svara på om det var därför det fungerade, men kanske :)

• storformatare
    Mullbär skrev 2018-04-26 23:42:10 följande:

Häpp! Mens idag! 

Vad tråkigt.. min mens skulle också ha kommit igår men ingenting händer och testerna visar negativt. Blir tokig :)
Svar på tråden BIM april 2018