• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • Linneisen
    Awwalusen skrev 2018-04-29 15:47:57 följande:

Hej på er

Jag har precis registrerat mig här så är osäker på om jag ska ställa min fråga här eller inte.. Men hur som helst.

Jag slutade med mina p piller för 9/10 månader sedan, det tog några månader att komma i schakt med mensen igen men nu ligger den stabilt på den 20e varje månad. Jag brukar få känningar några dagar innan men denna månaden har allt varit jättekonstigt.

Jag har inte fått min mens än och det är den 29 april nu, jag fick metallsmak i munnen för 3 dagar sedan, jag har haft yrsel och kräkts, jag har inte ont i mina bröst, jag har känt i 8 dagar att mensen kommer men det är bara flytningar. Jag har också typ håll i magen till och från varje dag. Tog mitt första grav. Test idag men det visade ett minus på displayen. Jag blir inte klok! Jag har läst runt som en galning på alla forum med alla olika sorters sökformuleringar men jag har inte riktigt fått ett logiskt svar. Någon här som kanske kan ge mig rätsida på vad som händer med mig?

Tänkbara förklaringar är väl, sen mens eller att du är en låghormonare som inte får plus så tidigt. Köp bra graviditetstest, helst digitala. :)
  • msunderground
    Kidrauhl skrev 2018-04-29 16:56:15 följande:

Idag kom mitt plus på clearblue <3

Grattis!! När var det BIM för dig? 
  • Vegas
    Näckros skrev 2018-04-29 07:54:27 följande:

Tack till, va gia ni är! Är så rädd att detta inte kommer hålla att jag vill inte jixa det åt glädjas för mycket. Sjuk att hjärnan tror att jag kan påverka om jag får missfall eller inte!

GRATTIS till alla som plussat! Å ni som fått den där j-vla mensen. Jag är så ledsen med er! Fan va jag har lärt mig att hata den. Nu kommer jag gå i en månad och hoppas att den inte kommer. Jag kommer hålla alla tummar å tår! Håller för er med till nästa månad! <3

Jag är likadan, vill inte heller jinxa något. Min sambo har redan planerat hela vår framtid som 2 barns föräldrar men jag säger bara "lugn o fin. Vi väntar och ser om detta håller". Känns sjukt men jag tror man blir lite avtrubbad när man haft missfall. Jag känner så iaf.

Men självklart kan man inte påverka ett missfall eller inte :)
  • Kidrauhl
    msunderground skrev 2018-04-29 17:39:18 följande:

Grattis!! När var det BIM för dig? 

Min mens är så oregelbunden så vet inte. Men enligt sista mensen är jag i vecka 3+6 idag <3
  • Vegas
    Milian03 skrev 2018-04-29 18:58:27 följande:

Plus i fredags. Missfall idag

Hoppar över till majgruppen...

Jag beklagar!! :( vet hur det känns. Hoppas maj är er månad <3
  • msunderground
    Milian03 skrev 2018-04-29 18:58:27 följande:

Plus i fredags. Missfall idag

Hoppar över till majgruppen...

Nej... vad tråkigt. Lycka till nästa månad, massa kramar!
Svar på tråden BIM april 2018