• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • T90

Bim igår, ingen mens ännu. Negativt test igår och idag. Fattar inget,min mens är superregelbunden. Som en klocka. Och varför har jag haft ömma bröst som blev lite mindre ömma igår? Ömheteten brukar försvinna när mensen kommer. Känns verkligen som jag haft / har pms utan varken mens eller plus...

• storformatare
    nufårvise skrev 2018-04-24 20:49:25 följande:

Åh, det hade ju varit extra underbart med plus då. Hoppas han får en sån fin present.

Jag kommer inte kunna hålla mig imorgon, men är nog kanske bara äl+9. Har dålig koll. Fortfarande hungrig som få!

Jag tog ett testa tidigt för en timme sedan och det visade negativt.. ÄL+13 och BIM i morgon, så det blev nog inget denna gång. Får hoppas på nästa, har dock väääldigt oregelbundna och ofta långa cykler så jag vet inte riktigt när det är dags för nästa ÄL.. fasiken!
  • lo
    storformatare skrev 2018-04-25 19:25:37 följande:

Jag tog ett testa tidigt för en timme sedan och det visade negativt.. ÄL+13 och BIM i morgon, så det blev nog inget denna gång. Får hoppas på nästa, har dock väääldigt oregelbundna och ofta långa cykler så jag vet inte riktigt när det är dags för nästa ÄL.. fasiken!

Du är välkommen in till majtråden om de inte blir något.

Men håller tummarna för din skull att de visar+ om några dagar :)
  • Milian03

Tog rfsu testa tidigt och clearblue early i samma urin. Är på äl+10. På rfsu syns två streck, det ena svagt. På Clearblue early ingenting! Nån som fått spökstreck på rfsu testa tidigt?

• saijda
    nufårvise skrev 2018-04-25 19:00:57 följande:

Nej, känner inte igen mm men hoppas att det är något :).

Oh okej, ska försöka hålla mig tills nästa vecka med att testa igen, om jag klarar det ;)
  • Linneisen
    Milian03 skrev 2018-04-25 20:18:35 följande:

Tog rfsu testa tidigt och clearblue early i samma urin. Är på äl+10. På rfsu syns två streck, det ena svagt. På Clearblue early ingenting! Nån som fått spökstreck på rfsu testa tidigt?

Jag vet inte om det var testa tidigt, men jag testade med rfsu 10-pack och då fick jag spökstreck... Har hört fler som fått det med just rfsu.
  • nufårvise

Alltså, skum fråga detta men är det fler som är svullna i underlivet? Har känt en tryckande känsla några dagar och tittade idag. Är rätt svullen och tycker att jag blivit mer blålila "där nere". Men är säkert som det alltid brukar. Bara inget jag tänkt på.

• Milian03
    Linneisen skrev 2018-04-25 22:13:42 följande:

Jag vet inte om det var testa tidigt, men jag testade med rfsu 10-pack och då fick jag spökstreck... Har hört fler som fått det med just rfsu.

Antar att det var det. Har fått mensvärk nu med :(
  • Milian03
    nufårvise skrev 2018-04-25 22:25:06 följande:

Alltså, skum fråga detta men är det fler som är svullna i underlivet? Har känt en tryckande känsla några dagar och tittade idag. Är rätt svullen och tycker att jag blivit mer blålila "där nere". Men är säkert som det alltid brukar. Bara inget jag tänkt på.

Så var jag när jag var gravid.
  • Linneisen
    Milian03 skrev 2018-04-25 22:32:18 följande:

Antar att det var det. Har fått mensvärk nu med :(

Molvärk känns likadant som mensvärk. Så det kan vara livmodern som växer istället!
Svar på tråden BIM april 2018