Vi som gör äd 2018!
Jag kommer nog att öppna en ny tråd för oss som går igenom äggdonation nu. För att dela känslor.
Jag är inte intresserad av information om olika program - det stadiet är passerat.
Utan dela känslor för oss som har embryo i oss nu eller kommer att ha i vår och således redan påbörjat och ev betalt behandlingen.
Så uppfattade jag trådstarten här. Men kommer inom kort att starta upp en tråd istället för oss som ruvar på våra embryo eller valt donator och påbörjat processen eller har frysta och är p g. Kramar från ruvande på 4de dagen med två embryo - hormonerna och väntan på gravtest är oerhört påfrestande just nu.
Vid mina 5 naturliga graviditeter (hemmagjorda) hade jag många symtom innan plus, så jag visste att jag var gravid innan jag testat.
Men vid ruvning efter donation kände jag inget alls (det är ganska vanligt att man inte känner något vid ruvning under donation enligt andra jag pratat med) och det kan vara tufft om man inget känner och tror att det inte gått vägen. Men det blev plus ändå !
Vilket datum har du testdag, är det om 6 dagar?
Du är välkommen att stanna här itråden om du vill, annars finns det både sedan tidigare renodlade ruvartådar och även " vi som är gravida efter ÄD-trådar" som man kan gå med i.
Lycka till med din graviditet !