Vi som gör äd 2018!
Så negativt det kan vara 3,6 Det fanns lite hopp inom mig
Hoppas du orkar fortsätta kämpa snart. Gör gärna Mensblodet nu först. Ta hand om dig !
Så negativt det kan vara 3,6 Det fanns lite hopp inom mig
I måndags visade HCG blodprov 16. Tog ett nytt 2 dagar senare (onsdag). Fick svar precis, det visade 29. Tror ni det är kört?
Myran- skönt att höra, jag tänkte faktiskt på dig idag och undrade hur det gått för dig.
Då är det dags att skriva indig hos BM och boka in Kub nu då?
Vad roligt med hjärtslag myran! Håller tummarna för att det går fortsatt bra! :)
Igår var sambon till kliniken i Finland och lämnade sitt bidrag och idag ska vi få veta hur det gått.. lite nervöst. Har heller ingen aning om hur många ägg vi fick. Ska ringa dem vid 13 idag och få veta. Planerad transfer är i början på nästa vecka.
Vi har en inbokad semesterresa i juni, med flyg. Har ni blivit avrådda att flyga i en tidig graviditet? Om jag nu skulle bli gravid, vågar inte ens hoppas på det.
Förstår att du inte vågar flyga med den historiken och med klinikens avrådan.
Jag får fråga kliniken om detta och se vad de rekommenderar isf. Resan kanske kan avbokas med läkarintyg..
Tack för ditt svar UndrandeSökare!
Fick precis ett mail från kliniken om att hela 9 ägg blev befruktade! Sist fick vi bara 2 ägg så vi är så glada! Nu håller vi tummarna för att de utveckla som de ska till fina blastocyster.
I måndags, RD 12 tog jag ett blodprov som visade 16mIU/mL. 2 dagar senare, RD 14 (onsdag) låg det på 29. Idag, RD 16 ligger det på 82,7. Visst går det uppåt, men går det upp försakta? Någon som vet? Finns det ngt hopp?? Vad tror ni?
I måndags, RD 12 tog jag ett blodprov som visade 16mIU/mL. 2 dagar senare, RD 14 (onsdag) låg det på 29. Idag, RD 16 ligger det på 82,7. Visst går det uppåt, men går det upp försakta? Någon som vet? Finns det ngt hopp?? Vad tror ni?
Smil- Det finns graviduträknare för oss som gjort ivf och äd. Googla så hittar du !
Nu har jag inte hunnit läsa igenom alla inlägg på någon vecka, men hoppas det går bra för alla.
Imorgon börjar jag nedregelringen inför äd vid midsommar. Det blir på AVA Riga med färska ägg. Lite nervös för alla hormoner ( biverkningar ) man knölar i sig, men det är ju kortvarigt tack och lov.
Jag mejlade ju till Invimed med mina synpunkter. Vi har idag fått besked att vi får tillbaka nästan alla pengar för själva första delbetalningen, vilket jag inte trodde. Gött! Så det lönar sig å klaga:)
Vi valde IVFRiga pga jag vill vara säker att vi får blastos. Det var inte säkert på Ava, de sa till mig att man behöver minst 4 topp embryo för att kunna odla vidare till blasto. Vi ville inte chansa. Så nu kör vi en gång till och hoppas på att färska ägg och blasto är det som min kropp väntade på
Jag började med Progynon idag.