Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Ja det var väldigt lika då! Hoppas hoppas att vi får var sitt plus! <3 Jag är supernervös, vill ju så gärna ha en liten!
Vår testdag är 8/2 dvs rd 15, men väntar nog nog en dag extra för då är jag ledig om man bryter ihop. Vi gjorde äggplock den 23/1, ni då?
Min första mensdag var 9/1!
Syns min bild?
Jag förstår din oro, den kommer man nog få ha ett bra tag om man har turen att det tar sig nu! Har du varit gravid förut?
Jag blev spontant gravid för 1 1/2 år sedan, men missfall v 6. Sedan åt jag provera för att få mens igen och blev gravid igen men missfall v 5. Så blir jag lyckligtvis gravid kommer jag vara jätteorolig fram till vecka 12 minst.
Jag förstår din oro, den kommer man nog få ha ett bra tag om man har turen att det tar sig nu! Har du varit gravid förut?
Jag blev spontant gravid för 1 1/2 år sedan, men missfall v 6. Sedan åt jag provera för att få mens igen och blev gravid igen men missfall v 5. Så blir jag lyckligtvis gravid kommer jag vara jätteorolig fram till vecka 12 minst.
Hoppar in här :)
Ruvar också, men är helt lost på hur jag ska räkna ruvardagarna. Har inte haft mens sedan juli, så jag har ingen koll på min cykel...
Hade ÄP den 29/1, med ET den 1/2 med en 12-cellig tre-dagars. Testdag är den 16/2. Vilken ruvardag är jag då på?
Hoppar in här :)
Ruvar också, men är helt lost på hur jag ska räkna ruvardagarna. Har inte haft mens sedan juli, så jag har ingen koll på min cykel...
Hade ÄP den 29/1, med ET den 1/2 med en 12-cellig tre-dagars. Testdag är den 16/2. Vilken ruvardag är jag då på?
Jag har varit gravid 2 gr tidigare, ena gången missfall v 7-8 och andra gången fick jag min son :) jag oroade mig fram tills han var ute kan jag säga. Åkte in till gynakuten flera gånger för jag inte tyckte han rörde sig ordentligt osv. Sista gången jag var inne akut var 3 dagar innan han föddes så det var verkligen oro hela graviditeten igenom. Men allt var bra kanske jag ska tillägga :)
Vad tråkigt med flera missfall :( bra att du kan bli gravid iaf men tråkigt att du inte får behålla :( är det hör första gången du gör ivf?
Använder ni Lutinus? Kan det vara så att mensen väntar pga dem? En gyn sa att de verkar bara lokalt så om man tar progesteronprov så ska det ner synas i blodet, vad tror ni?
Går temp upp av Lutinus?