• smurf11

Någon mer som ruvar?

Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!

Vilken dag ruvar ni på?

Känner ni något?

Hur många celler har era/ert ägg?

• Svar på tråden Någon mer som ruvar?
  • smurf11
    zuces skrev 2018-02-06 20:27:57 följande:

Kunde inte hålla mig.. mådde så dåligt så jag ville veta. Testade på eftermiddagen. Negativt, nu ger ja upp och accepterar att jag inte är gravid. Usch, kommer hålla mig borta härifrån ett tag! Får se när det blir ett FET. Lycka till ni andra!

Nej vad tråkigt!<3 Men ni har kvar i frysen alltså!

Åh... hoppas ni blir gravid snart! Kramar!
  • Linsi

Kunde inte hålla mig.. mådde så dåligt så jag ville veta. Testade på eftermiddagen. Negativt, nu ger ja upp och accepterar att jag inte är gravid. Usch, kommer hålla mig borta härifrån ett tag! Får se när det blir ett FET. Lycka till ni andra!

Så tråkigt. Men har haft den officiella testdagen? Eller är det bara en känsla du har att det inte gått? Menskänningar eller liknande?
    Jag har ju trott i två dagar att mensen varit på gång, men endast fått en rosa flytning tidigare ikväll och sedan inget mer. Så jag avvaktar och lever på hoppet ett litet tag till.

Lycka till!! oavsett om det blir fler test eller FET. Skönt iaf att ha något i frysen. Vi är på vårt första försök och vi fick tillbaka de två som blev befruktade och har därmed inga i frysen...

• Tiinuli

Men det är väll ändå ganska långt till din TD?

Men jag förstår känslan :( är lika frustrerad själv just nu
  • zuces

Precis när jag gett upp så fick jag upp hoppet igen.. jobbigt detta här, förstår nu varför man inte ska testa tidigt. Men om man nu blir gravid och får tidigt missfall kanske det är bra att veta det också? Så man åtminstone vet att det KAN funka.

Fick detta imorse, ser ni det extra svaga strecket? Aldrig fått så förut, syns lite tydligare i verkligheten

• Tiinuli
    zuces skrev 2018-02-07 08:39:25 följande:

Precis när jag gett upp så fick jag upp hoppet igen.. jobbigt detta här, förstår nu varför man inte ska testa tidigt. Men om man nu blir gravid och får tidigt missfall kanske det är bra att veta det också? Så man åtminstone vet att det KAN funka.

Fick detta imorse, ser ni det extra svaga strecket? Aldrig fått så förut, syns lite tydligare i verkligheten

Kanske värt att gå köpa en cb för dem kanske du får bättre mer synlig resultat?

Du har ju ändå dagar till TD så det kan vist finnas hopp än <3
  • Tiinuli

Jag är själv mycket förvirrad just nu.

Tog ett känsligt test igår, digitalt 25 IU och fick negativt.

Tog ett nytt i morse med cb , sticka den som ger resultat på en minut och fick vad jag tror svagt positivt?

Vad är det jag ska tro nu???

• smurf11
    zuces skrev 2018-02-07 08:39:25 följande:

Hoppas det är ett streck! Vad spännande!<3
  • smurf11
    Tiinuli skrev 2018-02-07 08:49:12 följande:

Tog ett nytt i morse med cb , sticka den som ger resultat på en minut och fick vad jag tror svagt positivt?

Det där måste vara ett plus eller hur? Åh vad härligt!<3
  • zuces

Klart det där är plus!!! Grattis grattis grattis!!

Jag ska be mannen köpa digitalt nu idag, ska testa med sticka igen i eftermiddag och får jag lika starkt test som jag fick imorse så tänker jag doppa det digitala i samma urin och hoppas på att få se det jag vill se! Har testdag på söndag egentligen
  • Linsi

Tycker det ser ut som ett plus. Som sagt bättre att avvakta lite och låta kroppen producera tillräckligt med hormon. Om någon dag ska du se att det nog inte är några tveksamheter alls. 
    Grattis! 

Vilken dag testade du på?

Svar på tråden Någon mer som ruvar?