• smurf11

Någon mer som ruvar?

Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!

Vilken dag ruvar ni på?

Känner ni något?

Hur många celler har era/ert ägg?

• Svar på tråden Någon mer som ruvar?
  • zuces
    smurf11 skrev 2018-02-07 09:13:33 följande:

Vad härligt för er båda! Känner ni något i brösten eller andra tecken?

Om du menar mig så vill jag bara klargöra att jag inte ser mig själv som gravid ÄN, men eftersom jag helt och hållet gav upp igår så fick jag upp hoppet nu med ett svagt streck. Mitt beteende igår var exakt som PMS.. massa hormoner i kroppen av progesteronet antagligen som gjorde mig helt förkrossad.

Jag återkommer med symptom ifall det visar sig att jag blivit gravid! Däremot är tinuli helt säkert gravid så henne kan vi lyssna på :D
  • Linsi

Jag tycker att det har börjat sticka lite i mina bröst, men de är inte ömma. Tycker framförallt att jag märker det när jag är ute och det är kallt. 
    Snart vår tur att testaSkrattande
  • Tiinuli
    smurf11 skrev 2018-02-07 08:59:17 följande:

Det där måste vara ett plus eller hur? Åh vad härligt!<3

Ja det är ju det... är det positivt? Fick ju negativt igår och det där stäcket är mycket svagt.

Men tar ett nytt på fredag kanske?
  • Tiinuli
    zuces skrev 2018-02-07 09:04:43 följande:

Klart det där är plus!!! Grattis grattis grattis!!

Jag ska be mannen köpa digitalt nu idag, ska testa med sticka igen i eftermiddag och får jag lika starkt test som jag fick imorse så tänker jag doppa det digitala i samma urin och hoppas på att få se det jag vill se! Har testdag på söndag egentligen

Lite skeptisk ändå :/

Jag tror digitala kanske visar plus senare än vanliga? Då jag fick minus med digital igår?

Får väll ta ett nytt på fredag kanske
  • Tiinuli
    Linsi skrev 2018-02-07 09:07:16 följande:

Tycker det ser ut som ett plus. Som sagt bättre att avvakta lite och låta kroppen producera tillräckligt med hormon. Om någon dag ska du se att det nog inte är några tveksamheter alls. 

Grattis! 

Vilken dag testade du på?

Mm, är på ruvardag 7 med 5 dagars
  • smurf11

Ja snart är det vår tur och jag börjar bli väldigt orolig. Zuces och Tiinuli är väl två tre dagar efter mig i ruvar dagar! Ändå känner jag inget just, ev lite fylligare bröst men det är säkert inbillning. Vilken rd dag är du på nu Linsi?

• Tiinuli

Det är det också, känner absolut ingenting! Läskigt ju, lite mensvärk då o då så känns som man ska börja blöda när som.
  • Linsi
    smurf11 skrev 2018-02-07 09:40:52 följande:

Ja snart är det vår tur och jag börjar bli väldigt orolig. Zuces och Tiinuli är väl två tre dagar efter mig i ruvar dagar! Ändå känner jag inget just, ev lite fylligare bröst men det är säkert inbillning. Vilken rd dag är du på nu Linsi?

Jag är på rd 14 idag (med 2-dagars) och du?

• smurf11
    Linsi skrev 2018-02-07 10:00:27 följande:

Jag är på rd 14 idag (med 2-dagars) och du?

Det blir väl rd 13 idag, satte in ett två dagars torsdag den 25/2. Och min testdag är imorgon 8/2. Men ni andra här, är väl yngre än mig så ni har väl större chans att lyckas!
Svar på tråden Någon mer som ruvar?