Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Har smugit här lite så det kanske är dags att presentera sig
Är 41 år och har en dotter som snart blir 6. Har försökt så syskon i snart 3 år och till slut blev det IVF. Ruvar nu på två st tvådagars, är på rd 6 och har testdag den 16 februari. Tror dock att jag väntar till den 17 feb eftersom jag inte pallar att gå till jobbet och låtsas som om allt är som vanligt om det blir negativt.
Har inte känt någonting, men för er som är oroliga över att inte känna något så kände jag absolut ingenting när jag var gravid med dottern. Fick missfall för ca två år sedan och i början av den graviditeten kände jag inget heller. Vissa är nog sådana att de inte får några symptom.
Jag kände inget av nedregleringen heller. Lite humörsvängningar kanske. Rejäla om man frågar sambon men inga klimakteriebesvär. Så jag misstänker att jag är ganska hormontålig.
Välkommen Nemi76!
Spännande att du också ruvar, lycka till!
Men är det ingen som haft den här huvudvärken under ruvning?
Jag brukar kunna få det, en två dagar innan mens. Så kan det vara så olyckligt att det är på gång med mens nu tro!
Jag har haft huvudvärk i en två dagar men har inte tänkt mer på det kan ju va vadsom typ sovit dåligt eller så och den är inte så intensiv heller. Och är bara på Rd 4.
Jag brukar inte ha huvudvärk , inte vid mens eller annars heller om jag inte är sjuk eller som sagt sovit konstigt :)
Vi hoppas det inte betyder mens för dig utan en graviditet :)
Jag hade lite molvärk och huvudvärk igår, även huvudvärk i förgår.
Idag är allt som bortblåst igen... Känner absolut inget i brösten, vilket jag gjorde i samband med ovritelle-sprutan.
Tänker att man inte ska känna efter för mycket - hade man blivit gravid spontant så hade man ju inte haft minsta aning än, då börjar man kanske fundera lite kring dagarna före mens - för att man då hoppas att den inte ska komma.
Testdag lör 10/2 här, kommer inte att testa innan då sambon är iväg på jobbresa och kommer hem fredagkväll.
Viss borde man kunna testa närsom under testdagen eller måste det vara morgonurin?
Jag ska iväg och hålla i träning på lördagmorgon och vill inte ha ett ev negativt besked med mig dit...
Det börjar nu kännas lite nervöst inför testdagen.
Hur går era tankar?
Ha en fin söndag!
Jag har haft huvudvärk i en två dagar men har inte tänkt mer på det kan ju va vadsom typ sovit dåligt eller så och den är inte så intensiv heller. Och är bara på Rd 4.
Jag brukar inte ha huvudvärk , inte vid mens eller annars heller om jag inte är sjuk eller som sagt sovit konstigt :)
Vi hoppas det inte betyder mens för dig utan en graviditet :)
Jag hade lite molvärk och huvudvärk igår, även huvudvärk i förgår.
Idag är allt som bortblåst igen... Känner absolut inget i brösten, vilket jag gjorde i samband med ovritelle-sprutan.
Tänker att man inte ska känna efter för mycket - hade man blivit gravid spontant så hade man ju inte haft minsta aning än, då börjar man kanske fundera lite kring dagarna före mens - för att man då hoppas att den inte ska komma.
Testdag lör 10/2 här, kommer inte att testa innan då sambon är iväg på jobbresa och kommer hem fredagkväll.
Viss borde man kunna testa närsom under testdagen eller måste det vara morgonurin?
Jag ska iväg och hålla i träning på lördagmorgon och vill inte ha ett ev negativt besked med mig dit...
Det börjar nu kännas lite nervöst inför testdagen.
Hur går era tankar?
Ha en fin söndag!
Asså jag är ju så dum. Jag testade igår ruvardag 7 och idag ruvardag 8. Ruvar på en tvådagars så det är ju fööör tidigt men ändå känner jag att det inte funkat nu..
Nu ska jag inte testa något mer förrän slutet på nästa vecka. Detta är bara dumt mot en själv. TJUVTESTA inte gott folk!
Usch ja, man vill nog inte ha något annat inplanerat på testdagen.
Är detta ditt första försök?
Asså jag är ju så dum. Jag testade igår ruvardag 7 och idag ruvardag 8. Ruvar på en tvådagars så det är ju fööör tidigt men ändå känner jag att det inte funkat nu..
Nu ska jag inte testa något mer förrän slutet på nästa vecka. Detta är bara dumt mot en själv. TJUVTESTA inte gott folk!