• Anonym (Rin)

I vilken ålder skaffade ni era barn?

Hur gammal var du när dina barn föddes? Skriv även gärna om ni planerar fler.

• Svar på tråden I vilken ålder skaffade ni era barn?
  • Anonym (elin)
    Anonym (elin) skrev 2018-01-28 09:25:53 följande:
    Nu lägger du till en massa och gör antydningar igen. Varför då och vad får du ut av det? 

För inte har vi ingång bilen jämt eller ens varje dag. Jag och maken har bott på landet i hela våra liv och hittills har den där känslan du beskriver inte infunnit sig. Samma gäller för våra tonåringar. Var har jag sagt att vi har ett billigt boende? Eller dyra bensinkostnader?
    Den övergående känslan alltså.
  • Anonym (J)

Var 21 när första kom, var inte planerat. Andra var planerad och kom när jag var 23. Blir 29 i år och Funderar på en till inom några år, mest för att maken vill ha biologiska barn också (han är inte biologisk pappa till mina döttrar men då deras pappa var dålig på att ta ansvar efter att vi separerat så har han varit mer pappa än den biologiska pappan).

• Anonym (mor)
    Anonym (elin) skrev 2018-01-28 09:25:53 följande:
    Nu lägger du till en massa och gör antydningar igen. Varför då och vad får du ut av det? 

För inte har vi ingång bilen jämt eller ens varje dag. Jag och maken har bott på landet i hela våra liv och hittills har den där känslan du beskriver inte infunnit sig. Samma gäller för våra tonåringar. Var har jag sagt att vi har ett billigt boende? Eller dyra bensinkostnader?
    Ber ödmjukast om ursäkt. Kom ihåg att du "elin" är fullständigt okänd för mig. Min ena dotter heter också Elin och om hon och pojkvännen skulle köpa en kåk ute på bonnlandet där bussen går sällsynt så skulle jag varna henne för att OM det blir barn så blir det skjutsa och hämta stup i minuten. Hon är gudskelov en stadstjej.
  • Anonym (elin)
    Anonym (mor) skrev 2018-01-28 09:33:13 följande:
    Ber ödmjukast om ursäkt. Kom ihåg att du "elin" är fullständigt okänd för mig. Min ena dotter heter också Elin och om hon och pojkvännen skulle köpa en kåk ute på bonnlandet där bussen går sällsynt så skulle jag varna henne för att OM det blir barn så blir det skjutsa och hämta stup i minuten. Hon är gudskelov en stadstjej.
    Precis, jag är okänd för dig. Som du är okänd för mig, därför antar jag inte en massa saker om ditt liv. Även din Elin skulle alldeles säkert också kunna välja sitt liv som HON vill ha, inte det DU vill ha. Och anpassa det såsom hon vill ha det så att hon exempelvis inte behöver skjutsa jämt jämt. Det önskar jag nämligen mina barn, oavsett hur de väljer att leva sina liv.
  • fluu
    Anonym (mor) skrev 2018-01-28 09:33:13 följande:
    För att andra fl:are är okända för dig så är det okej att du skriver vad som helst om dem?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Anonym (mamma)

Fick första när jag var 17 år och sista när jag var 41 år.

• Anonym (mor)
    fluu skrev 2018-01-28 09:38:25 följande:
    För att andra fl:are är okända för dig så är det okej att du skriver vad som helst om dem?
    OT OT OT men snälla du........om man är anonym så ska man väl inte ta åt sig av andras synpunkter? Du kan ju kalla mig "mor" för allt nedsättande från A till Ö men du vet ju inte vem jag är!
  • Sme15

Första fyllde jag 25 under graviditeten.

MA sep 2017 - 31

Plussade idag och är 32 nu.

• Anonym (mor)
    Anonym (mor) skrev 2018-01-28 09:44:36 följande:
    OT OT OT men snälla du........om man är anonym så ska man väl inte ta åt sig av andras synpunkter? Du kan ju kalla mig "mor" för allt nedsättande från A till Ö men du vet ju inte vem jag är!
    *nu börjar det dofta anmälan och avstängning så jag drar mig tillbaka.
Svar på tråden I vilken ålder skaffade ni era barn?