• Anonym (Rosaprästen)

Sex med 20 år äldre man?

Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
    Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?
  • Anonym (Matteläxan)
    Kexsmula skrev 2022-02-24 10:31:46 följande:

Snälla, släpp det! Om hon verkligen hade velat ha dig hade det hänt något.
    Det är nån som utgav sig för att vara jag. Alltså inte jag som skrev det inlägget.
    Det kanske hade hänt nåt om vi fortsatt att träffas, som hon ville. Hon fortsatte att höra av sig och frågade många gånger. Det var jag som bromsade, för covid härjade som värst då.
     Det ska bli kul att se ditt svar på det här. För du svarade så tvärsäkert att nåt hade hänt om hon hade velat ha mig.

Många kvinnor är också tvärsäkra på att män inte kan lägga band på sig, med en yngre kvinna. 
    När jag träffade 22-åringen så hade jag inte legat på 12 år. Och nu hade jag en sexig, ung kvinna hemma hos mig. Som var intresserad av mig.
  • Kexsmula
    Anonym (Matteläxan) skrev 2022-02-24 14:32:40 följande:
    Det är nån som utgav sig för att vara jag. Alltså inte jag som skrev det inlägget.
    Det kanske hade hänt nåt om vi fortsatt att träffas, som hon ville. Hon fortsatte att höra av sig och frågade många gånger. Det var jag som bromsade, för covid härjade som värst då.
     Det ska bli kul att se ditt svar på det här. För du svarade så tvärsäkert att nåt hade hänt om hon hade velat ha mig.

Många kvinnor är också tvärsäkra på att män inte kan lägga band på sig, med en yngre kvinna. 
    När jag träffade 22-åringen så hade jag inte legat på 12 år. Och nu hade jag en sexig, ung kvinna hemma hos mig. Som var intresserad av mig.
    Om hon verkligen sa att hon ville träffa dig mer men du sa att du inte ville pga Covid är det du som inte var tillräckligt intresserad av henne. Innan har du sagt att hon sa långt efteråt hon ville ha sex. Men om hon verkligen ville träffas mera på ett romantiskt plan just då och pushade för det men du nekade är det faktiskt du som inte vågar och då förstår jag att du inte haft sex på över ett decennium.
  • Anonym (Matteläxan)
    Kexsmula skrev 2022-02-24 15:10:40 följande:
    Om hon verkligen sa att hon ville träffa dig mer men du sa att du inte ville pga Covid är det du som inte var tillräckligt intresserad av henne. Innan har du sagt att hon sa långt efteråt hon ville ha sex. Men om hon verkligen ville träffas mera på ett romantiskt plan just då och pushade för det men du nekade är det faktiskt du som inte vågar och då förstår jag att du inte haft sex på över ett decennium.
    Så du har ändrat dig nu?
    VAR hon intresserad av att träffa mig?
    Du var ju så säker på att nåt hade hänt om hon verkligen hade velat?
  • Anonym (Matteläxan)
    Kexsmula skrev 2022-02-24 15:10:40 följande:
    Du verkar vara en av dom här på FL som vet allt om andra.
    Du förstår att jag inte haft sex på över 10 år för att jag tackade nej till att träffa en yngre kvinna, när covid härjade som värst?

Berätta, vad gjorde jag under de åren innan jag träffade henne då?
    Träffade jag inga andra kvinnor? Gick jag inte på nån dejt?
    Och om ja nu ev. gjorde det, var alla mycket yngre?
    Hände inget mellan oss på nån av dom här ev. dejterna?
  • Anonym (Matteläxan)
    Anonym (Matteläxan) skrev 2022-02-24 16:20:50 följande:
    Du verkar vara en av dom här på FL som vet allt om andra.
    Du förstår att jag inte haft sex på över 10 år för att jag tackade nej till att träffa en yngre kvinna, när covid härjade som värst?

Berätta, vad gjorde jag under de åren innan jag träffade henne då?
    Träffade jag inga andra kvinnor? Gick jag inte på nån dejt?
    Och om ja nu ev. gjorde det, var alla mycket yngre?
    Hände inget mellan oss på nån av dom här ev. dejterna?
    Hallå? Vart tog du vägen?

Kanske nån annan som vill svara här?
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (Matteläxan) skrev 2022-02-27 11:02:48 följande:
    Hallå? Vart tog du vägen?

Kanske nån annan som vill svara här?
    Dina ältproblem kan du ta hand om själv. Slava Ukraini!
  • Anonym (Matteläxan)
    Anonym (Smurf) skrev 2022-02-27 18:45:33 följande:
    Dina ältproblem kan du ta hand om själv. Slava Ukraini!
    Ska jag svara mig själv?
    Nejdu, jag tycker att nån som vet allt om mig ska kunna svara, när man påstår en massa som är taget ur luften.
  • Anonym (Smurf)
    Anonym (Matteläxan) skrev 2022-02-27 18:52:11 följande:
    Ska jag svara mig själv?
    Nejdu, jag tycker att nån som vet allt om mig ska kunna svara, när man påstår en massa som är taget ur luften.
    Du upplevs som världens mest egocentrerade person. Ryssland har invaderat Ukraina och det enda du gör är ältar samma sak för 5:te året i rad. Finns det verkligen ingen plats för andra människors lidande i ditt liv? Nej, det verkar inte göra det, och ingen behöver bry sig om dig eftersom du lägger 100 % av din uppmärksamhet på dig, dig, dig.

Dina bekymmer är ointressanta, färre personer bryr sig om dig nu, precis som det ska vara. Snart är du helt bortglömd och isolerad.

Slava Ukraini! 
  • Anonym (Tantknull?)

Som kanske 30-åring hade jag    inte regelbunden men i alla fall sex med en 50 årig kvinna. Hon var helt underbar och vi fick kontakt på alla olika plan
    Vi gled isär och jaf träffade en  annan kvinna som jag fick barn med men har inte kunnat släppa henne ändå. Idag är jag 55 och hon  typ 70 men ...
    En en kvinna jag inte glömmer... någonsin.

• Limpo

En parant dam runt 75 för lite skoj vore ju trevligt. 

• Perjonsson
    Jag är 52 och är sexuellt trygg o erfaren.
    Jag upplever att många unga tjejer men även kvinnor är sexuellt outvecklade. De har en oerfarenhet skapad av att varit i förhållande med bara vaniljsex och kille som inte nog mycket brytt sig om att ta henne till högre nivåer. Jag är väldigt nördig på att vilja ge henne maximal njutning. Har haft flera tjejer som aldrig fått en ren vaginal orgasm och sådan utmaning måste jag bara ta. Jo jag har lyckats hitta trigger punkterna på alla och därefter går de 1-3orgasmer varje gång. 

Jag blir exalterad av att skapa den där förvåningen hos henne av att plötsligt fått uppleva dom sakerna hon sedan länge givit upp hoppet om.
    Behöver inte bara vara orgasm, utan olika typer av sex, analt, oralt, olika typer av orgasm och sjukt starka orgasmer där jag nästan fått näsbenet avsparkat.
    Väldigt givande för mej att skonsamt och tryggt få hjälpa tjej oavsett ålder att utforska mer, komma vidare. Kanske är hon oskuld och hela sexlivet har gått i baklås?

Visst finns det lögnaktiga skogstroll som erbjuder det jag säger bara för egen vinning.
    Men det är då så synd att ni kvinnor förkastar alla män av den anledningen och därmed tackar ni nej till en häftig omsvängning av ert framtida sexliv. 
  • Anonym (kvinna50+)

När jag var 23 hade jag ett förhållande med en 40+man. Sexuellt var vi väldigt kompatibla men i övriga livet fick vi inte ihop det.  

• Anonym (1 rok)
    Anonym (Matteläxan) skrev 2022-02-27 18:52:11 följande:
    Ska jag svara mig själv?
    Ja, det minsta man kan begära.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Rosaprästen) skrev 2018-01-19 06:14:56 följande:
    Sex med 20 år äldre man?

Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
    Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?

Nu är jag ju yngre än 25. Jag är 19 år och är nu mera sambo med en 28 år äldre man. Så underbart och han är verkligen min livs kärlek! Har aldrig känt så för en man/kille förut och har aldrig haft bättre sex med nån man/kille förut. Jag är inte helt oerfaren av det sen innan. Haft förhållande och sex med både jämnåriga och äldre innan. 
    Folk har sån jävla åldersnoja! Varför kan inte folk bara glädjas med andra som hittat förhållande eller bara sex med någon OAVSETT ålder?? 
  • Anonym (Urban)
    Anonym skrev 2018-01-21 20:53:32 följande:
    Jag hade gärna sett mig bli "utnyttjad" av en 20 år äldre kvinna. Äckel? Nej, inte det minsta om det är damer vi talar om. Dessutom stavas pedofil med ett d.
    Varför skulle det vara skillnad om den äldre är man eller kvinna?
  • ulfsas

Kul med lite yngre tjejer. 

Åka på resor mm

De säger att Chuck Norris är tuff. Jag vet inte ens vem hon är?!
  • Anonym (Urban)

Jag är 46 (ser yngre ut) och tycker det är spännande med en yngre tjej. För ett par år sen hade jag sex med en 18-årig tjej. Faktiskt bland det bästa sex jag haft. Sen kan man naturligtvis hitta på annat också. Om det är aktuellt Glad.

Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?