Sex med 20 år äldre man?
Jag är 52 och är sexuellt trygg o erfaren.Jag upplever att många unga tjejer men även kvinnor är sexuellt outvecklade. De har en oerfarenhet skapad av att varit i förhållande med bara vaniljsex och kille som inte nog mycket brytt sig om att ta henne till högre nivåer. Jag är väldigt nördig på att vilja ge henne maximal njutning. Har haft flera tjejer som aldrig fått en ren vaginal orgasm och sådan utmaning måste jag bara ta. Jo jag har lyckats hitta trigger punkterna på alla och därefter går de 1-3orgasmer varje gång.
Jag blir exalterad av att skapa den där förvåningen hos henne av att plötsligt fått uppleva dom sakerna hon sedan länge givit upp hoppet om.
Behöver inte bara vara orgasm, utan olika typer av sex, analt, oralt, olika typer av orgasm och sjukt starka orgasmer där jag nästan fått näsbenet avsparkat.
Väldigt givande för mej att skonsamt och tryggt få hjälpa tjej oavsett ålder att utforska mer, komma vidare. Kanske är hon oskuld och hela sexlivet har gått i baklås?
Visst finns det lögnaktiga skogstroll som erbjuder det jag säger bara för egen vinning.
Men det är då så synd att ni kvinnor förkastar alla män av den anledningen och därmed tackar ni nej till en häftig omsvängning av ert framtida sexliv.