• Anonym (Rosaprästen)

Sex med 20 år äldre man?

Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
    Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?
  • Nimzay

Är kvinna runt 25 skulle man väl kunna säga, och nej det tror jag inte, någon som är 10-15 år äldre skulle jag nog kunna tänka mig, men 20 år äldre tycker jag känns lite väl gammalt

• Taraalina

Jag var 29 (skulle fylla 30 samma år) och hade sex med en 50 årig man. Ingen skillnad, han såg bra ut och påminde inte om en gubbe eller så, så det funkar.

• Anonym (Plommon)

Är 40 och har ett förhållande med en man på 62, inga problem. Alltid haft mycket äldre män.

• Anonym (yngre män)

Har gärna sex med 20 år yngre män runt 30 års åldern. Är 51 och kvinna. Men har haft lust att ligga med någon man som varit äldre än mig själv förutom +-1 år ca. Vill att killar ska vara yngre än mig själv.

• Anonym (yngre män)
    Anonym (yngre män) skrev 2018-01-19 11:17:25 följande:

Har gärna sex med 20 år yngre män runt 30 års åldern. Är 51 och kvinna. Men har haft lust att ligga med någon man som varit äldre än mig själv förutom +-1 år ca. Vill att killar ska vara yngre än mig själv.

*aldrig haft lust*
  • IsDimma

Jag träffade min sambo när jag var 24. Det skiljer 33 år mellan oss. Så visst kan jag tänka mig det. Sambo har precis fyllt 65 och jag fyller 33 senare i år.

Haft flera män innan honom där ålderskillnaden varit 15-20 år.

• Anonym (ems)

Min man är 23 år ålder än mig. Vi möttes när jag var 19 år. Yngre har jag aldrig varit intresserad av. 

• Anonym
    ådiwee skrev 2018-01-21 20:34:21 följande:

alla som knullar nån som är 8 eller mer yngre än sig själv är peddofil äckel utnyttjare

Jag hade gärna sett mig bli "utnyttjad" av en 20 år äldre kvinna. Äckel? Nej, inte det minsta om det är damer vi talar om. Dessutom stavas pedofil med ett d.
  • Anonym (Kutterspån)
    ådiwee skrev 2018-01-21 20:34:21 följande:

alla som knullar nån som är 8 eller mer yngre än sig själv är peddofil äckel utnyttjare

Märklig meningsuppbyggnad..
  • Anonym
    Anonym (Kutterspån) skrev 2018-01-21 21:16:24 följande:
    Märklig meningsuppbyggnad..
    Personen lär nog vara synnerligen ung med tanke på språkkunskaperna. ;)
Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?