• Anonym (Rosaprästen)

Sex med 20 år äldre man?

Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
    Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?
  • Mr nice
    Anonym (yngre män) skrev 2018-01-19 11:17:25 följande:

Har gärna sex med 20 år yngre män runt 30 års åldern. Är 51 och kvinna. Men har haft lust att ligga med någon man som varit äldre än mig själv förutom +-1 år ca. Vill att killar ska vara yngre än mig själv.

Låter trevligt :)
  • Anonym (Äldre kvinnor)

Ha börjat märka på sista åren att jag fungerar mycket bättre med äldre kvinnor både i livet och i sängen.

Men dom har varit 10-15 år äldre men har träffat nu en kvinna dom är 26 år äldre än mig. Är det lite över gränsen känns lite tabu men kan inte låta bli att tänka på henne och hon verkar lika intresserad som jag. Så va säger ni lite äldre kvinnor som varit med yngre och ni som varit med en äldre kvinna? Ska man låta det ske det som sker!

• Anonym (Sofia1992)

Jag är 26 och har legat med några män i 50-års åldern. Bortsett från min 32-åriga man så är dom de klart bästa liggen :)

• Anonym (Frun)
    Anonym (annanas) skrev 2018-08-05 06:55:46 följande:

Jag är 25 och bästa sexet nånsin är med en 20 år äldre man. Hade inte varit med många innan och jag var osäker på allt. Dög min kropp, är jag bra i sängen? Med honom känner jag mig trygg, han har inte bråttom och det är första mannen jag fått orgasm med, underbart Glad

Min fru hade sin debut som 26-åring med en 18 år äldre man. hon hade sen några mera jämnåriga partners, men när vi träffades var 45-åringen den enda som hon hade fått orgasm med.
  • Anonym (50 years of grey)
    Anonym (Frun) skrev 2018-08-14 12:23:05 följande:

Min fru hade sin debut som 26-åring med en 18 år äldre man. hon hade sen några mera jämnåriga partners, men när vi träffades var 45-åringen den enda som hon hade fått orgasm med.

Ser sådana kommentarer om och om igen, verkar som vi "snuskgubbat" runt 50 ändå har något värde.............iallafall i sängen;)
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2018-08-14 13:10:04 följande:

Ser sådana kommentarer om och om igen, verkar som vi "snuskgubbat" runt 50 ändå har något värde.............iallafall i sängen;)

Det kan du skriva upp att ni har. Äldre män är sexigare än yngre
  • Anonym (Frun)
    Anonym (50 years of grey) skrev 2018-08-14 13:10:04 följande:
    Man har väl lärt sig något om man har varit aktiv i 30-35 år.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Frun) skrev 2018-08-16 07:33:53 följande:

Man har väl lärt sig något om man har varit aktiv i 30-35 år.

Precis
  • Cunnilingus18

Handlar väl om sexuell utveckling och erfarenhet. Är ju lite samma sak med äldre kvinnor, de är oftast bättre i sängen än yngre tjejer. Men ålder är ju endast en siffra så länge man attraheras av någon.

Jag personligen kan attraheras av både yngre och äldre tjejer och har testat båda och :)

• Anonym (Anonym)
    Cunnilingus18 skrev 2018-08-16 09:12:52 följande:

Handlar väl om sexuell utveckling och erfarenhet. Är ju lite samma sak med äldre kvinnor, de är oftast bättre i sängen än yngre tjejer. Men ålder är ju endast en siffra så länge man attraheras av någon.

Jag personligen kan attraheras av både yngre och äldre tjejer och har testat båda och :)

Äldre kvinnor är hetast
Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?