• Anonym (Rosaprästen)

Sex med 20 år äldre man?

Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
    Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?
  • Anonym (annanas)

Jag är 25 och bästa sexet nånsin är med en 20 år äldre man. Hade inte varit med många innan och jag var osäker på allt. Dög min kropp, är jag bra i sängen? Med honom känner jag mig trygg, han har inte bråttom och det är första mannen jag fått orgasm med, underbart Glad

• Anonym (happy)

Jag är 27 och sambo med en 24år äldre man. Kärlek har inget med ålder att göra.

• Anonym (man 42)
    Anonym (annanas) skrev 2018-08-05 06:55:46 följande:

Jag är 25 och bästa sexet nånsin är med en 20 år äldre man. Hade inte varit med många innan och jag var osäker på allt. Dög min kropp, är jag bra i sängen? Med honom känner jag mig trygg, han har inte bråttom och det är första mannen jag fått orgasm med, underbart Glad

Fantastiskt när det klickar så! 
    Jag har varit men en tjej/kvinna som max är 5år yngre. Har aldrig varit med en tjej/kvinna, så mycket yngre som 15-20år yngre än mig. Men det känns som en ennormt eggande tjänsla. Tungan ute
    Wow vilka fantasier som kickade igång nu! SkämsTungan ute

• Anonym (happy)

nja, man älskar ju inte en kvinna och lever ihop med henne bara för att ha sex utan just för att man tycker så mycket om henne. Oavsett åldersskillnaden

• Fågel Flax

Inte när jag var 25.

Men när jag var 29 år så blev jag mycket förälskad i en man som var cirka tjugo år äldre. Det berodde på honom och inte på hans ålder, så jag hade möjligen kunnat älska honom lite tidigare än så.

När jag var under 25 års ålder hade jag dock definitivt inte kunnat bli intresserad av någon som inte var ungefär i min egen ålder.

Jag var inte själv tillräckligt vuxen då för att ens överväga det.

En tjugo år yngre man är inte min grej.

Annars är det ju rent allmänt sak samma.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (annanas) skrev 2018-08-05 06:55:46 följande:

Jag är 25 och bästa sexet nånsin är med en 20 år äldre man. Hade inte varit med många innan och jag var osäker på allt. Dög min kropp, är jag bra i sängen? Med honom känner jag mig trygg, han har inte bråttom och det är första mannen jag fått orgasm med, underbart 

Vad har du haft för män tidigare eftersom du inte har fått orgasm
  • jos79

Kvinna på drygt 40, kan mycket väl tänka mig en 20 yngre.

• Maraboustork

Jag ska väll inte säga att yngre inte eggar mig. Men har inte träffa på någon yngre som visat intresse, än i alla fall.

Svar på tråden Sex med 20 år äldre man?