Sex med 20 år äldre man?
Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?
Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?
Både och.
Jag är 25 och bästa sexet nånsin är med en 20 år äldre man. Hade inte varit med många innan och jag var osäker på allt. Dög min kropp, är jag bra i sängen? Med honom känner jag mig trygg, han har inte bråttom och det är första mannen jag fått orgasm med, underbart
Jag är 27 och sambo med en 24år äldre man. Kärlek har inget med ålder att göra.
Jag är 25 och bästa sexet nånsin är med en 20 år äldre man. Hade inte varit med många innan och jag var osäker på allt. Dög min kropp, är jag bra i sängen? Med honom känner jag mig trygg, han har inte bråttom och det är första mannen jag fått orgasm med, underbart
nja, man älskar ju inte en kvinna och lever ihop med henne bara för att ha sex utan just för att man tycker så mycket om henne. Oavsett åldersskillnaden
Inte när jag var 25.
Men när jag var 29 år så blev jag mycket förälskad i en man som var cirka tjugo år äldre. Det berodde på honom och inte på hans ålder, så jag hade möjligen kunnat älska honom lite tidigare än så.
När jag var under 25 års ålder hade jag dock definitivt inte kunnat bli intresserad av någon som inte var ungefär i min egen ålder.
Jag var inte själv tillräckligt vuxen då för att ens överväga det.
En tjugo år yngre man är inte min grej.
Annars är det ju rent allmänt sak samma.
Kvinna på drygt 40, kan mycket väl tänka mig en 20 yngre.
Jag blir mäst eggad av äldre kvinnor. en så där 15-20år äldre.
Jag ska väll inte säga att yngre inte eggar mig. Men har inte träffa på någon yngre som visat intresse, än i alla fall.