Sex med 20 år äldre man?
Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?
Du kvinna runt 25, skulle du vilja ligga med en 20 år äldre man?
Och ni kvinnor runt 45, med en 20 år yngre man?
En häpnadsväckande åsikt, med tanke på att äldre män aldrig får någon uppmärksamhet.
Har en väninba som påstår sig ha haft väldigt bra sex med äldre. Alltså runt 45-50. Hon är 56.
Själv dras jag till yngre. Under 30 Mest då jag tycker de är attraktiva. Är 54
De flesta inläggen stannar vid äldre lika med 50.
Då skulle ni veta hur det är med män och kvinnor som är 70+.
Sexlivet tar inte slut vid 50.
Har en väninba som påstår sig ha haft väldigt bra sex med äldre. Alltså runt 45-50. Hon är 56.
har varit älskare åt en 21 år yngre kvinna
nu har jag en flickvän som är 32 år yngre än jag
kärlek har inget med ålder att göra
Jag träffade en yngre tjej som det aldrig blev sex med för vi uppfattade inte varandras signaler rätt.
Här på FL har jag fått reda på att det är för att gamla gubbar bara är ute efter att utnyttja och styra unga tjejer. De har inget intresse av oss. Men hon hade ändå det.
Ålder har aldrig spelat någon roll för mig. Jag har som ung tjej särat på mina ben flera gånger för 30-40 år äldre män. När jag var 18 knullade jag frekvent med min bästa väninnas pappa. Han var då som jag är idag, 50+.men det var inte bara med honom, jag hade även andra sexuella relationer med äldre män. Jobbade i många år som reseledare på Kos och där hände både det ena mer barnförbjudna än det andra. Sex med far/son när jag var 20-22 typ (minns inte exakt).
Och idag har jag inga som helst problem att sära på benen för de killar/män som är 20-30 år yngre. Före jul hade jag helt underbart sex med en kille på 31.Åldern spelar ingen roll så länge killarna vet på vilket sätt de ska använda sin "apparat" till och storleken på den, för är det en liten metmask som man måste ha pincett för att lokalisera (ni anar inte vad ni killar missbedömer er egen storlek) och ingen grovsing som jag vill ha, då letar jag något annat.
Jag låg med en ca 20 år äldre man när jag var 30. Aldrig mer! Var bara allmänt förvirrad vid den tidpunkten i mitt liv.
Är 37 år idag och skulle heller verkligen aldrig ligga med en 20 år yngre heller, de ser ut som barn i mina ögon.