LillaLuna skrev 2018-03-14 07:55:16 följande:
Var så säker den här gången. Min mens var sen (vilket ALDRIG hänt under mina 17 år som mensare), mina bröst var ömma, jag bara tyckte allt kändes annorlunda. Men... Såklart kommer mensen, dessutom har jag nu tagit 4 gravtest som alla varit väldigt negativa. Var hemma från jobbet i måndags, för jag orkar snart inte mer.
Jag var så säker och det gör den här gången så mkt värre än alla andra.
Förlåt jag bara hijackade er diskussion, behövde bara få min otroliga besvikelse ur mig.
Jag har berättat för min syster och min bästa vän bara, och de är stöttande, men vill heller inte vara för nyfikna, vilket ibland är värre än om de bara frågade rätt ut så jag slipper ta upp det varje gång jag vill prata.
Åh vad tråkigt! Det känns verkligen som att man förlorat något när man varit så säker och mensen sen kommer.
Min var fem dagar sen nu sista gången, och tankarna hinner så långt på den tiden! Tog negativt test första missade dagen men hittade såklart anledningar till varför det inte stämde.
Håller med om att man ibland vill att de ska fråga, när man själv håller på att spricka av alla tankar och känslor man hela tiden håller inom sig. Pratar du med din partner om hur du mår?