• Jooosen

Vi som försökt med första barnet ca 1 år

Hej,

Försök 9 eller 10 just åt skogen. Nästa blir försök 10 tror jag. Här kan vi bolla tankar o frustration.. jag ska försöka samla mig till att ringa nånstans för utredning om några veckor men känns svårt att ta steget! Nästa äl är 2/5 och bim 15/2. Välkomna!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år
  • Jooosen
    Corneliass skrev 2018-06-08 06:49:26 följande:

Vill bara dela med mig av min lycka. Jag plussade precis efter 1 års försök. :')

Ååå grattis!!
    Just påbörjat utredning för ofrivillig barnlöshet
  • Corneliass
    Jooosen skrev 2018-06-08 08:12:37 följande:
    Ååå grattis!!
    Tack så jättemycket, är så himla glad :')
  • LLW
    Corneliass skrev 2018-06-08 06:49:26 följande:

Vill bara dela med mig av min lycka. Jag plussade precis efter 1 års försök. :')

Grattis!! Så himla roligt, stort lycka till nu <3
  • Corneliass
    LLW skrev 2018-06-08 08:46:18 följande:
    Grattis!! Så himla roligt, stort lycka till nu <3
    Tack så jättemycket! :) 
  • Långväntanefterdig

Då var första ultraljudet avklarat och jag hade inte hunnit få så många blåsor på min låga dos gonal.3 på höger sida och 1 på vänster. Samt en del små som är på g. Dom vill ha 8-15 ägg så en bit kvar och dosen höjdes lite till.

Idag ska jag börja med spruta nummer 2 orgalutran. Den hejdar en ägglossning. Så nu får vi se vad dom säger på måndag!:)

• Jooosen

Då kom mensen som beräknat. Denna månad testar jag hokus pokus. Bidrottning gelé. Skiter i vilket. Kan ju inte gå sämre! Börjar idag!

• Långväntanefterdig
    Jooosen skrev 2018-06-08 13:52:40 följande:

Då kom mensen som beräknat. Denna månad testar jag hokus pokus. Bidrottning gelé. Skiter i vilket. Kan ju inte gå sämre! Börjar idag!

Va tråkigt! Håller tummarna att lite hokus pokus gör susen!
  • LLW
    Jooosen skrev 2018-06-08 13:52:40 följande:

Skit och piss! :( kör på hokus pokus, om inte annat så är det ju "kul" att variera sig.. vi kör bisolvon, progesteron och diverse tillskott om vartannat.

Går fortfarande och väntar på min. Borde kommit igår. Segt när den är försenad men man redan vet att det inte kan vara nått denna månad.

Kör på nu, snart dags för ÄL igen!
  • Jooosen
    LLW skrev 2018-06-08 15:12:04 följande:

Skit och piss! :( kör på hokus pokus, om inte annat så är det ju "kul" att variera sig.. vi kör bisolvon, progesteron och diverse tillskott om vartannat.

Går fortfarande och väntar på min. Borde kommit igår. Segt när den är försenad men man redan vet att det inte kan vara nått denna månad.

Kör på nu, snart dags för ÄL igen!

Ja juste då finns d inte ens ett liiiitet hopp!! Ja får bli hokus pokus.. känner mig så sjukt pmsig. Sur stämning mellan mig o min sambo oxå. Fan va vi står ut med den här skiten..
  • LLW
    Jooosen skrev 2018-06-08 15:54:21 följande:

Ja juste då finns d inte ens ett liiiitet hopp!! Ja får bli hokus pokus.. känner mig så sjukt pmsig. Sur stämning mellan mig o min sambo oxå. Fan va vi står ut med den här skiten..

Usch så tråkigt att det är dålig stämning mellan er :( relationen sätts verkligen på prov i allt detta! Hur länge har ni varit tillsammans?
Svar på tråden Vi som försökt med första barnet ca 1 år