• Anonym (Ts)

Trekant

Igårkväll fick jag veta min sambos stora fantasi (bart ihop i 7 månader). Han skulle vilja ha en trekant någon gång, kanske även med någon som man träffar flera gånger men inte så ofta. Givetvis blir det inte av om jag inte vill. Jag har inte ändrat åsikter om min sambo pga detta. Men jag har en del att fundera och grunna på. Jag har idag svårt att slappna av under sex och släppa loss. Så därför har jag svårt att tänka mig en tredje person. Fler som vart i liknande situation och vad hände sen? Observera att jag inte vet om jag vill eller inte.

• Svar på tråden Trekant
  • Pretorian IV

Vilken typ av trekant? Extra av ditt kön eller av din sambos kön?

• Anonym (Ts)
    Pretorian IV skrev 2017-12-09 13:02:39 följande:

Vilken typ av trekant? Extra av ditt kön eller av din sambos kön?

Spelar ingen roll, det skulle jag isåfall få bestämma (jag är kvinna, sambon man)
  • Pretorian IV

Vilket skulle du helst kunna tänka dig? Är ju lite skillnad på om du ska få vara i centrum för två män (eller är din man bi?) Eller om du ska dela din man med en extra kvinna. Är du sugen på tjejsex så att ni har har sex med henne båda två isåfall?

Finns många varianter på trekant, och bara för att man kan tänja sig en variant behöver inte betyda att man gillar de andra

• Anonym (Ts)
    Pretorian IV skrev 2017-12-09 14:27:02 följande:

Vilket skulle du helst kunna tänka dig? Är ju lite skillnad på om du ska få vara i centrum för två män (eller är din man bi?) Eller om du ska dela din man med en extra kvinna. Är du sugen på tjejsex så att ni har har sex med henne båda två isåfall?

Finns många varianter på trekant, och bara för att man kan tänja sig en variant behöver inte betyda att man gillar de andra

Jag vet inte, som sagt vet jag inte ens om jag kommer vilja göra detta eller inte. Men som min sambo själv så "du har mycket att fundera på men vill du inte så ska vi inte"
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Le) skrev 2017-12-09 15:39:54 följande:

Tips är att vända dig till hittasexpartner.com eller bc för att hitta en partner. Väldigt simpelt!

Det får sambon fixa öm det skulle bli något. Men jag vet inte ens om jag vill
  • villmerx
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-09 16:08:59 följande:
    Det får sambon fixa öm det skulle bli något. Men jag vet inte ens om jag vill
    Man lever bara en gång .. hade man sj haft den möjligheten och pratat om det så hade jag kört på .. som många säger man skall ju testa en gång innan man vet om man gillar det .. tyvärr vill inte många följa det ordspråket ;).
  • Pretorian IV
    villmerx skrev 2017-12-09 16:36:22 följande:

Man lever bara en gång .. hade man sj haft den möjligheten och pratat om det så hade jag kört på .. som många säger man skall ju testa en gång innan man vet om man gillar det .. tyvärr vill inte många följa det ordspråket ;).

Samtidigt ska man inte riskera sitt förhållande för något man egentligen inte är så sugen på.
  • Pretorian IV
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-09 15:30:16 följande:

Jag vet inte, som sagt vet jag inte ens om jag kommer vilja göra detta eller inte. Men som min sambo själv så "du har mycket att fundera på men vill du inte så ska vi inte"

Ja, fundera ordentligt. Tycker det är lite märkligt att han inte själv vet vilken typ av trekant han vill att ni ska ha, då det som sagt är rätt stor skillnad på MKM och KMK.
Svar på tråden Trekant