• Anonym (Ts)

Trekant

Igårkväll fick jag veta min sambos stora fantasi (bart ihop i 7 månader). Han skulle vilja ha en trekant någon gång, kanske även med någon som man träffar flera gånger men inte så ofta. Givetvis blir det inte av om jag inte vill. Jag har inte ändrat åsikter om min sambo pga detta. Men jag har en del att fundera och grunna på. Jag har idag svårt att slappna av under sex och släppa loss. Så därför har jag svårt att tänka mig en tredje person. Fler som vart i liknande situation och vad hände sen? Observera att jag inte vet om jag vill eller inte.

• Svar på tråden Trekant
  • Pretorian IV
    Anonym (Lillmarie) skrev 2017-12-28 02:09:22 följande:

Hej. Jag skulle nog råda dig att avstå men detta avgör ju du. Jag har provat kan ja säga med min man för säkert 10 år sen. Vi singla slant om kön och det blev en tjej extra. Det tog sen säkert ett halvår innan vi hitta en tjej på nätet i vår ålder som vi kom bra överens med på alla plan. Vi bytte bilder prata mejlade osv en bra tid. Sen när dagen var kommen blev det fel fokus eller va man ska säga. Hon börja suga av min man och runkade honom. Sen så klev min man på mig och knullade mig medans hon satt och pillade. Sen knullade han henne och hon verkade komma sen satte hon sig och runkade han sen sprutade han henne i munnen.

Sen blev det stelt och tyst och så va det allt.

Hela förfarandet var max 15 minuter. Och sen åkte hon hem och vi satt där i soffan sen nån vecka efter och sa till varann. Och detta har vi sölat ett halvårs tid på och det gav knappt nått . Han tyckte åxå att upphetsningen var inte mer än när vi har sex. Det ger inget mer än att kolla på lite porr ibland samtidigt som vi älskar. Vi är ihop än och har aldrig upprepat detta. Vi skrattar bara åt det nån gång.. så tänk noga innan beslut.

Ja, det där lät ju rätt skinntorrt... Varför hjälptes ni inte åt att suga av honom? Det är sjukt läckert att bli avsugen av två tjejer samtidigt.

Eller att du satt över hans ansikte medans den andra tjejen red honom?

Misstänker att du inte är inne på tjejsex, för annars missade du ett ypperligt tillfälle.

Blir nästan irriterad på att ni hittade en tjej på ett halvår, vi har letat i hur många år som helst, hittar bara bluffprofiler i princip.

Och så slösar ni bort ett sånt fint tillfälle när ni får chansen att göra något riktigt kul.
  • Anonym (Stoffe)
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-28 07:24:58 följande:

Ja det känns som om det va väldigt tråkigt som ovan beskrev. Jag är inte orolig för den biten. Jag är mer orolig för att jag i nuläget inte vet hur jag skulle reagera om en annan tjej var med likaså om en annan man skulle vara med. Lite nyfiken är jag men just nu är jag lite för osäker på mig själv tror jag :)

Tror du TS att du blir mer svartsjuk om det är en tjej som är med?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Stoffe) skrev 2017-12-28 09:18:23 följande:

Tror du TS att du blir mer svartsjuk om det är en tjej som är med?

Jag vet inte. Det jag känner nu är att jag inte vet min reaktion på att en annan tjej är med, men tror inte att jag skulle bli svartsjuk efteråt eftersom det ska vara ett gemensamt beslut från oss. Utan det är mer min reaktion under själva akten jag funderar över
  • Pretorian IV
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-28 09:24:55 följande:

Jag vet inte. Det jag känner nu är att jag inte vet min reaktion på att en annan tjej är med, men tror inte att jag skulle bli svartsjuk efteråt eftersom det ska vara ett gemensamt beslut från oss. Utan det är mer min reaktion under själva akten jag funderar över

Men börja lugnt, och avbryt om det inte känns bra.
  • Anders 386

Den tveksamhet som du visar - samt att det låter mer som att det är killen som vill, pekar på att du ska lägga ner just nu. Jag tolkar det som att du egentligen inte direkt ser fram emot en trekant utan mest är inne på det för att inte din partner ska bli besviken. Men han har ju faktiskt uttalat att han är OK med ett nej.

Lägger ni ner nu så betyder ju inte det att det aldrig blir nåt - du kanske blir lite frestad om några år?

Jag tycker nog att 7 månader ihop är lite för kort tid också för att ta risken. Men det beror på vad du har för förväntningar på förhållandet i framtiden?

Men det är bara min spontana känsla... 

• Anonym (Vänta)

TS om jag vore du så skulle jag helt enkelt vänta och låta idén sjunka in ett bra tag utan att fundera aktivt på den. Jag tror att det lätt blir dåligt om man gör en sån här grej utan att vara någorlunda säker på att man vill. Och man ska aldrig göra det för sin partners skull mot sin egen vilja, det blir bara uselt.

Sen så brukar man rekommendera att man som par inte tar med ytterligare personer innan man har ett riktigt stabilt förhållande där man öppet kommunicerar om allt.

Å andra sldan - Nuförtiden verkar vissa tycka att det är norm att ha sex med flera samtidigt och det är väl okej för dem. Men så verkar du inte känna?!

Om du vill ha kvar och utveckla ditt förhållande så var riktigt försiktig här.

• Anonym (Ts)
    Anders 386 skrev 2017-12-28 09:35:01 följande:

Den tveksamhet som du visar - samt att det låter mer som att det är killen som vill, pekar på att du ska lägga ner just nu. Jag tolkar det som att du egentligen inte direkt ser fram emot en trekant utan mest är inne på det för att inte din partner ska bli besviken. Men han har ju faktiskt uttalat att han är OK med ett nej.

Lägger ni ner nu så betyder ju inte det att det aldrig blir nåt - du kanske blir lite frestad om några år?

Jag tycker nog att 7 månader ihop är lite för kort tid också för att ta risken. Men det beror på vad du har för förväntningar på förhållandet i framtiden?

Men det är bara min spontana känsla... 

Jag funderar ibland och det lockar lite. Men jag är osäker på vissa bitar och det är säker jag kommer prata med min sambo om när jag känner att det blir läge. Men jag tänker inte gå med på det om jag är osäker. Jag ska känna mig helt säker på att jag verkligen vill innan vi ens planerar något sånt. Men vi kommer troligtvis prata en hel del om det.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-09 12:59:14 följande:

Igårkväll fick jag veta min sambos stora fantasi (bart ihop i 7 månader). Han skulle vilja ha en trekant någon gång, kanske även med någon som man träffar flera gånger men inte så ofta. Givetvis blir det inte av om jag inte vill. Jag har inte ändrat åsikter om min sambo pga detta. Men jag har en del att fundera och grunna på. Jag har idag svårt att slappna av under sex och släppa loss. Så därför har jag svårt att tänka mig en tredje person. Fler som vart i liknande situation och vad hände sen? Observera att jag inte vet om jag vill eller inte.

Är du så osäker du verkar och idag har svårt att slappna av vid sex så avstå..

Som balans kan jag väl säga att vi både haft trekant MMK, sex med annat par (alla med alla) och jag har älskare. För oss är det bara positivt och det berikar vårt liv. MEN vi är otroligt trygga med varandra och älskar varandra in i benmärgen. Vi älskar även se den andra ha skönt och njuta med ngn annan. Vi gör inte detta för att vi som individer vill ha sex med ngn annan utan det är VÅR sexuella resa..

Vi började den med sex med ett annat par där vi bytte partner mitt i samt ibland var 'två på en'. De är idag våra vänner.

Nu letar vi efter en välutrustad 'manlig' och belevad bisexuell man. Finns massor med män på BC men vi letar i lugn och ro, nu i ett år ca, tills det känns rätt. För oss måste det kännas som man lika bra skulle kunna ta ett glas och snacka...annars får man den där pinsamma tystnaden efteråt som ngn nämner ovan. När man knullat färdigt vill man ju kunna ligga och pusta ut i en nöjd hög och då funkar inte engångsträffar..
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Vänta) skrev 2017-12-28 09:39:18 följande:

TS om jag vore du så skulle jag helt enkelt vänta och låta idén sjunka in ett bra tag utan att fundera aktivt på den. Jag tror att det lätt blir dåligt om man gör en sån här grej utan att vara någorlunda säker på att man vill. Och man ska aldrig göra det för sin partners skull mot sin egen vilja, det blir bara uselt.

Sen så brukar man rekommendera att man som par inte tar med ytterligare personer innan man har ett riktigt stabilt förhållande där man öppet kommunicerar om allt.

Å andra sldan - Nuförtiden verkar vissa tycka att det är norm att ha sex med flera samtidigt och det är väl okej för dem. Men så verkar du inte känna?!

Om du vill ha kvar och utveckla ditt förhållande så var riktigt försiktig här.

Vi kommunicerar redan öppet om allt så det är inga problem där, vi är även sambos. Men jag kommer inte göra något innan jag känner mig helt säker på att jag vill och han är helt införstådd med det och det är ju såklart helt okej från hans sida om det aldrig skulle bli så. Jag är viktigast för honom.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-28 09:56:41 följande:
    Jag funderar ibland och det lockar lite. Men jag är osäker på vissa bitar och det är säker jag kommer prata med min sambo om när jag känner att det blir läge. Men jag tänker inte gå med på det om jag är osäker. Jag ska känna mig helt säker på att jag verkligen vill innan vi ens planerar något sånt. Men vi kommer troligtvis prata en hel del om det.
    Jag förlorade min fästmö i en trekant så det har risker.
  • Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Man) skrev 2017-12-28 10:36:01 följande:
    Jag förlorade min fästmö i en trekant så det har risker.
    Då var hon nog inte mycket att ha...
  • Anonym (Man)
    Anonym (Mrs Prefect) skrev 2017-12-28 10:42:29 följande:
    Då var hon nog inte mycket att ha...
    Jag tyckte att allt var bra. Men det måste ha funnits något underliggande som gjorde att det kunde hända.
  • villmerx
    Anonym (Ts) skrev 2017-12-28 07:24:58 följande:
    Ja det känns som om det va väldigt tråkigt som ovan beskrev. Jag är inte orolig för den biten. Jag är mer orolig för att jag i nuläget inte vet hur jag skulle reagera om en annan tjej var med likaså om en annan man skulle vara med. Lite nyfiken är jag men just nu är jag lite för osäker på mig själv tror jag :)
    Jag har varit med om båda bitarna .. det blir inte mer än man gör det till och e öppen för att ha skönt bara .. det e vad jag kan säga om det sålänge man e överens om vad man gillar och vill ha ut av läget så e det bara o köra på :)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyfiken)

Men ni kan väl kolla på lite porr tillsammans och se vad ni gillar och tänder på.

Det är bara att Googla på gifta par med en extra kvinna/man. Sen om det är amatörer eller skådespelare spelar mindre roll. Fantisera att ni är paret i filmen.

Jag söker ofta på typ "gift man filmar sin fru men ung älskare". Helst vill jag att kvinnan i filmen ska se ut som min fru då.

Sen vet jag inte om jag skulle fixa att se det i verkligheten men det är iallafall en bra start... Skål

• Anonym (Mrs Prefect)
    Anonym (Man) skrev 2017-12-28 11:57:59 följande:
    Jag tyckte att allt var bra. Men det måste ha funnits något underliggande som gjorde att det kunde hända.
    Ja, och tänk om du hunnit gifta dig innan du upptäckte det!
  • Anonym (Nan)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2017-12-28 19:27:11 följande:

Men ni kan väl kolla på lite porr tillsammans och se vad ni gillar och tänder på.

Det är bara att Googla på gifta par med en extra kvinna/man. Sen om det är amatörer eller skådespelare spelar mindre roll. Fantisera att ni är paret i filmen.

Jag söker ofta på typ "gift man filmar sin fru men ung älskare". Helst vill jag att kvinnan i filmen ska se ut som min fru då.

Sen vet jag inte om jag skulle fixa att se det i verkligheten men det är iallafall en bra start...

Håller med! Har hittat en film där tjejen ser ut som en yngre kopia av min tjej. Riktigt häftigt att kolla på och tänka att det är hon som är där...

Filmen för er som vill se www.xnxx.com/video-1fmme07/we_banged_that_18_year_old_butt
Svar på tråden Trekant