Anonym (Ts) skrev 2017-12-09 12:59:14 följande:
Igårkväll fick jag veta min sambos stora fantasi (bart ihop i 7 månader). Han skulle vilja ha en trekant någon gång, kanske även med någon som man träffar flera gånger men inte så ofta. Givetvis blir det inte av om jag inte vill. Jag har inte ändrat åsikter om min sambo pga detta. Men jag har en del att fundera och grunna på. Jag har idag svårt att slappna av under sex och släppa loss. Så därför har jag svårt att tänka mig en tredje person. Fler som vart i liknande situation och vad hände sen? Observera att jag inte vet om jag vill eller inte.
Är du så osäker du verkar och idag har svårt att slappna av vid sex så avstå..
Som balans kan jag väl säga att vi både haft trekant MMK, sex med annat par (alla med alla) och jag har älskare. För oss är det bara positivt och det berikar vårt liv. MEN vi är otroligt trygga med varandra och älskar varandra in i benmärgen. Vi älskar även se den andra ha skönt och njuta med ngn annan. Vi gör inte detta för att vi som individer vill ha sex med ngn annan utan det är VÅR sexuella resa..
Vi började den med sex med ett annat par där vi bytte partner mitt i samt ibland var 'två på en'. De är idag våra vänner.
Nu letar vi efter en välutrustad 'manlig' och belevad bisexuell man. Finns massor med män på BC men vi letar i lugn och ro, nu i ett år ca, tills det känns rätt. För oss måste det kännas som man lika bra skulle kunna ta ett glas och snacka...annars får man den där pinsamma tystnaden efteråt som ngn nämner ovan. När man knullat färdigt vill man ju kunna ligga och pusta ut i en nöjd hög och då funkar inte engångsträffar..