-
Man lever bara en gång .. hade man sj haft den möjligheten och pratat om det så hade jag kört på .. som många säger man skall ju testa en gång innan man vet om man gillar det .. tyvärr vill inte många följa det ordspråket ;).Anonym (Ts) skrev 2017-12-09 16:08:59 följande:Det får sambon fixa öm det skulle bli något. Men jag vet inte ens om jag vill
-
Ni kunde ju helt klart gjort nåt bättre av det sj med ju låter dö tråkigt det ni gjorde. men sen e det frågan ju med om kvinnorna kan leka med varandra lite med osv så bättre än det ni gjorde går ju lätt o göra det :)Anonym (Lillmarie) skrev 2017-12-28 02:09:22 följande:
Hej. Jag skulle nog råda dig att avstå men detta avgör ju du. Jag har provat kan ja säga med min man för säkert 10 år sen. Vi singla slant om kön och det blev en tjej extra. Det tog sen säkert ett halvår innan vi hitta en tjej på nätet i vår ålder som vi kom bra överens med på alla plan. Vi bytte bilder prata mejlade osv en bra tid. Sen när dagen var kommen blev det fel fokus eller va man ska säga. Hon börja suga av min man och runkade honom. Sen så klev min man på mig och knullade mig medans hon satt och pillade. Sen knullade han henne och hon verkade komma sen satte hon sig och runkade han sen sprutade han henne i munnen.
Sen blev det stelt och tyst och så va det allt.
Hela förfarandet var max 15 minuter. Och sen åkte hon hem och vi satt där i soffan sen nån vecka efter och sa till varann. Och detta har vi sölat ett halvårs tid på och det gav knappt nått . Han tyckte åxå att upphetsningen var inte mer än när vi har sex. Det ger inget mer än att kolla på lite porr ibland samtidigt som vi älskar. Vi är ihop än och har aldrig upprepat detta. Vi skrattar bara åt det nån gång.. så tänk noga innan beslut.
-
Jag har varit med om båda bitarna .. det blir inte mer än man gör det till och e öppen för att ha skönt bara .. det e vad jag kan säga om det sålänge man e överens om vad man gillar och vill ha ut av läget så e det bara o köra på :)Anonym (Ts) skrev 2017-12-28 07:24:58 följande:Ja det känns som om det va väldigt tråkigt som ovan beskrev. Jag är inte orolig för den biten. Jag är mer orolig för att jag i nuläget inte vet hur jag skulle reagera om en annan tjej var med likaså om en annan man skulle vara med. Lite nyfiken är jag men just nu är jag lite för osäker på mig själv tror jag :)
-
Mycket nice o se :)Anonym (Nan) skrev 2017-12-29 14:23:59 följande:Håller med! Har hittat en film där tjejen ser ut som en yngre kopia av min tjej. Riktigt häftigt att kolla på och tänka att det är hon som är där...
Filmen för er som vill se www.xnxx.com/video-1fmme07/we_banged_that_18_year_old_butt