Trekant
Vilken typ av trekant? Extra av ditt kön eller av din sambos kön?
Vilken typ av trekant? Extra av ditt kön eller av din sambos kön?
Vilket skulle du helst kunna tänka dig? Är ju lite skillnad på om du ska få vara i centrum för två män (eller är din man bi?) Eller om du ska dela din man med en extra kvinna. Är du sugen på tjejsex så att ni har har sex med henne båda två isåfall?
Finns många varianter på trekant, och bara för att man kan tänja sig en variant behöver inte betyda att man gillar de andra
Man lever bara en gång .. hade man sj haft den möjligheten och pratat om det så hade jag kört på .. som många säger man skall ju testa en gång innan man vet om man gillar det .. tyvärr vill inte många följa det ordspråket ;).
Jag vet inte, som sagt vet jag inte ens om jag kommer vilja göra detta eller inte. Men som min sambo själv så "du har mycket att fundera på men vill du inte så ska vi inte"
Vet och Vet, det är jag som får bestämma. Han kan tänka sig att testa båda
Hej. Jag skulle nog råda dig att avstå men detta avgör ju du. Jag har provat kan ja säga med min man för säkert 10 år sen. Vi singla slant om kön och det blev en tjej extra. Det tog sen säkert ett halvår innan vi hitta en tjej på nätet i vår ålder som vi kom bra överens med på alla plan. Vi bytte bilder prata mejlade osv en bra tid. Sen när dagen var kommen blev det fel fokus eller va man ska säga. Hon börja suga av min man och runkade honom. Sen så klev min man på mig och knullade mig medans hon satt och pillade. Sen knullade han henne och hon verkade komma sen satte hon sig och runkade han sen sprutade han henne i munnen.
Sen blev det stelt och tyst och så va det allt.
Hela förfarandet var max 15 minuter. Och sen åkte hon hem och vi satt där i soffan sen nån vecka efter och sa till varann. Och detta har vi sölat ett halvårs tid på och det gav knappt nått . Han tyckte åxå att upphetsningen var inte mer än när vi har sex. Det ger inget mer än att kolla på lite porr ibland samtidigt som vi älskar. Vi är ihop än och har aldrig upprepat detta. Vi skrattar bara åt det nån gång.. så tänk noga innan beslut.
Jag vet inte. Det jag känner nu är att jag inte vet min reaktion på att en annan tjej är med, men tror inte att jag skulle bli svartsjuk efteråt eftersom det ska vara ett gemensamt beslut från oss. Utan det är mer min reaktion under själva akten jag funderar över