• Jooosen

Vi som är på försök 9 med första barnet

Hello,

Äl 8 december bim 21 december. Blir 9e försöket här. Detta börjar bli sjukt tradigt. Börjar mentalt ställa in mig på hjälp så småningom. Men lever på hoppet nu :)

Hoppa gärna in här om det finns flera!

Försöker med första barnet sen april 2017
  • Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet
  • Jooosen

Tack för svar hörni!! Hoppas det räcker. Sitter med världens äl värk nu! Fyller år idag så vore ju en bra present haha!!

• Hedblomster
    Jooosen skrev 2017-12-08 15:50:21 följande:

Tack för svar hörni!! Hoppas det räcker. Sitter med världens äl värk nu! Fyller år idag så vore ju en bra present haha!!

Grattis!!! Håller tummarna <3
    Bloggar på havingyourbaby.vimedbarn.se. Försökt bli gravid sedan mars 2017, utomkvedshavandeskap i maj 2017.
  • Elliot1

Grattis!! :)
  • Lewaize

Grattis :D
    Försöker med första barnet sedan maj 17
  • LillaAw

Grattis på födelsedagen! Hoppas det är ett riktigt guldägg nu! :D
  • Jooosen

Tack alla!! Kände ju äl värk from hell igår vid 15-17. Sex i torsdagskväll. Imorse kunde inte min kille komma så ska försöka senare. Men känns som chansen är förbi? Ägget lever ju inte så länge :/ nåväl ..

• inez898

Grattis Jooosen! :) om ni hade sex dagen innan ÄL borde det väl räcka oavsett. Visst att det är bra att täcka upp runtomkring, men det borde ju vara en tillräcklig träff ändå liksom.

Jag är på ÄL+7 idag, känner ingenting utom svullen mage, men det har jag haft flera ggr förut innan mens utan att det varit nåt. Hoppas att jag inte kommer få pms från helvetet denna gång som förra, men hittills mår jag bra iaf. Har helt slutat tro att jag kan bli gravid tror jag? Kanske lika bra det..

• Jooosen
    inez898 skrev 2017-12-09 15:22:30 följande:

Grattis Jooosen! :) om ni hade sex dagen innan ÄL borde det väl räcka oavsett. Visst att det är bra att täcka upp runtomkring, men det borde ju vara en tillräcklig träff ändå liksom.

Jag är på ÄL+7 idag, känner ingenting utom svullen mage, men det har jag haft flera ggr förut innan mens utan att det varit nåt. Hoppas att jag inte kommer få pms från helvetet denna gång som förra, men hittills mår jag bra iaf. Har helt slutat tro att jag kan bli gravid tror jag? Kanske lika bra det..

Tack!! Ja precis! Hade sex nyss oxå men är nog för sent.. men är väl bra o ligga ändå antar jag haha... okej känner typ samma.. kan liksom knappt se mig själv som gravid längre. När är bim för dig?
  • Hannah9003
    Jooosen skrev 2017-12-09 16:35:19 följande:

Tack!! Ja precis! Hade sex nyss oxå men är nog för sent.. men är väl bra o ligga ändå antar jag haha... okej känner typ samma.. kan liksom knappt se mig själv som gravid längre. När är bim för dig?

Hej jooosen & Grattis på födelsedagen :)

Tror inte det var för sent att ha sex idag (lästa dina andra svar ) vissa har sex var tredje dag så det borde inte vara något problem. Ägget släpper väl 12-48 timmar efter positivt test? Vilket som så håller jag tummarna för dig. Snart måste ju någon plussa här inne :):) själv är jag på försök 12. BIM på tisdag.
  • Lewaize

Mensen kikade in idag. Äl är 22/12 och BIM 5/1 så chillar lite innan försök nr 10 drar igång :)

En fråga bara, ni som har börjat fundera på/håller på med utredning och så. Varför valde ni privat respektive vanlig?

Försöker med första barnet sedan maj 17
Svar på tråden Vi som är på försök 9 med första barnet