Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Idag kom äntligen mitt efterlängtade plus!!! Har försökt nu sen januari så det är så välkommet. Jag vill så gärna vara med i den hemliga gruppen på fb då jag inte vill gå ut offentligt med detta och vill ha några att prata med / dela saker med :)
Detta blir vårt andra barn. Har en dotter på 3 år. Själv är jag 30 år.
Grattis! Första barnet?
Hejsan allihop, hoppas jag får vara med här! Plussade i torsdags på BIM-5, första försöket och första barnet Är överlycklig men jättenervös också. Skulle gärna vara med i en facebook grupp för lite gemenskap och stöd !
Högg till i livmodern liksom, men har inte haft ont mer sen dess.
Tog ett nytt graviditetstest med veckoindikator idag.
På BIM stod det ju gravid 1-2 veckor
Idag stod det gravid 3+ , så det är ju ett gott tecken på att hcg stigit iallafall. Kändes lite lugnare för tillfället, även om MF såklart kan hända efter det med.
Tror jag ska fråga bm på inskrivningen om jag kan få ett tidigt Ultraljud.
Någon som tempar nu efter att ni plussat? Min temperatur har legat högt men var låg i morse. Under linjen. Blir så klart nervös för missfall. Har visserligen sovit sämre de senaste två nätterna så jag hoppas att det beror på det. Jag har fortfarande kvar ömheten i brösten.
Någon som har erfarenhet av temperaturvariationer under tidig graviditet?
Hej alla! Jag plussade idag. Bf 20 juli. Vill också gärna gå med i fb-gruppen!
Plussade svagt idag nr 4 och ammar fortfarande ej fått mens än.
Ev är jag beräknad 1 dag efter vår 3dje guldklimp...
Plussade svagt idag nr 4 och ammar fortfarande ej fått mens än.
Ev är jag beräknad 1 dag efter vår 3dje guldklimp...
Samma som mig då, ammar och det kommer vara ca 3 veckor mellan dom.
Idag fick jag detta härliga svar!! :) <3 Har aldrig fått 2-3 på digitalt innan. Så som jag misstänkte var nog äl tidigare. Eftersom jag fick så tydligt plus på bim-3 enligt mig och fick gravid 2-3 idag på digitala på bim-1.Känns så underbart!! :) <3 Bara hoppas att vårt lilla pyre vill stanna hela tiden och må bra <3 bild på test jag tog i söndags bim-3 och mitt digitala från idag bim-1 :) <3