• Längtarsåefterbarn

Bf juli 2018

Hej!

Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.

Plussade imorse och är överlycklig!

Är det någon mer som precis plussat?

Behöver någon att prata lite med :)

• Svar på tråden Bf juli 2018
  • Ungochgraviid
    Iowhannah skrev 2017-11-05 13:16:33 följande:

Jag förstår inte riktigt. Du har ju pratat med en läkare, kan inte den personen hjälpa dig? Vad skulle vi kunna göra genom ett forum?

Ni kunde berätta tex om ni har varit med im nåt sånt förut eller hur? Jag bor inte i sverige jag är i irak ocg får inte det hjälpen jag söker.. då jag är född i sverige så förstår jag från svenskar mer än vad jag gör för irakieer då jag inte kan arabiska så bra
  • FruSi
    NeaK skrev 2017-11-05 18:12:02 följande:

Den heter BF juli 2018 och är en hemlig grupp.. O du inte hittar den så skriv ett PM med din mail du använder på FB så lägger jag till dig! :)

Skickade privat här till dig :)
  • Iowhannah
    Carolinann skrev 2017-11-05 18:59:52 följande:

Tack snälla Lowhannah!

Jag har nc och preglife. Nc säger 18:e och preglife 10:e. antagligen är det för att nc räknar efter beräknad ägglossning och preglife sista mensen.. men ändå märkligt. tror väl själv mer på det senare datumet. Men imorgon blir det till att ringa bm. ;)

Jahaaa! Men då skulle jag gå efter NC. Eller typ mitt emellan :P
  • mamadada
    Malni skrev 2017-11-05 12:05:44 följande:
    Vad underbart!!! GRATTIS!! <3
    TACK <3
  • Carolinann
    Iowhannah skrev 2017-11-05 19:40:03 följande:

Jahaaa! Men då skulle jag gå efter NC. Eller typ mitt emellan :P

Haha ja jag får väl göra det! får se vad som säger imorgon ????
  • EvelinaochJoel

Hej... plussat nu ikväll vilket blir min tredje graviditet.. Har 2 MA i bagaget och hoppas nu att denna graviditet ska går vägen ? skickade PM till dig NeaK om att få gå med i gruppen på fb ????

• MuffinsJag
    Iowhannah skrev 2017-11-05 15:31:19 följande:

Var det lätt att få till ul? Får du det gratis?

Eftersom att jag har haft problem tidigare med både missfall och svår havandeskapsförgiftning så är det dom som vill ha mig på täta kontroller. Ja det är gratis :)
  • Iowhannah
    MuffinsJag skrev 2017-11-05 21:43:58 följande:

Eftersom att jag har haft problem tidigare med både missfall och svår havandeskapsförgiftning så är det dom som vill ha mig på täta kontroller. Ja det är gratis :)

Skönt :) Jag kommer förmodligen få betala 1500 för tidigt vul men jag känner ändå att det är värt det för att stilla min oro.
  • MuffinsJag
    Iowhannah skrev 2017-11-05 21:47:39 följande:

Skönt :) Jag kommer förmodligen få betala 1500 för tidigt vul men jag känner ändå att det är värt det för att stilla min oro.

Jag hade gladeligen också betalt för att få veta att allt är som det ska! Finns inget jobbigare än den eviga väntan fram till v 12 o inte få se nåt på den tiden! ;)
  • Iowhannah
    MuffinsJag skrev 2017-11-05 21:49:56 följande:

Jag hade gladeligen också betalt för att få veta att allt är som det ska! Finns inget jobbigare än den eviga väntan fram till v 12 o inte få se nåt på den tiden! ;)

Eller hur! Förra gången gick jag nästan till v 12 (trodde jag) innan jag började blöda. I fem veckor trodde jag att jag var gravid när jag inte alls var det :/

Det gick oväntat lätt att få tid för VUL! Jag hittade min favoritgynekolog i grannstaden (jag gick till honom för flera år sedan, när han jobbade i min stad) och han hade massvis av lediga tider så jag ska dit om exakt en vecka :D Nu hoppas jag att sambon lyckas ordna barnvakt så han kan följa med.
Svar på tråden Bf juli 2018