Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Då jag både jobbar 100% och pluggar samtidigt kommer inte jag vara så aktiv i den här tråden längre men om ni vill vara med i gruppen på FB så skicka er mail som ni använder på FB i ett PM så lägger jag till er där! Eventuellt att jag sen fram i januari när vi alla har gått över vecka 12 så tänker jag att jag gör gruppen offentlig då andra kan se deltagare men inte inläggen.. MEN absolut inte än!!
Hej, jag och min man plussade idag och med vårt tredje barn! Har BF 17 Juli! Hoppas så att det går an denna gången då vi för två månader fick vårt första missfall. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i den hemliga gruppen på FB, hur göra man för att gå med där? :)
Har nu skickat ett meddelande till dig NeaK :)
Plussade i fredags 4/10! Är i v 5, 4+3 :)
Hej, jag och min man plussade idag och med vårt tredje barn! Har BF 17 Juli! Hoppas så att det går an denna gången då vi för två månader fick vårt första missfall. Jag skulle väldigt gärna vilja vara med i den hemliga gruppen på FB, hur göra man för att gå med där? :)
Plussade i fredags 4/10! Är i v 5, 4+3 :)
Hej! Jisses det känns konstigt att skriva här igen, men jag plussade igår! Det blir 4e barnet, jag har en (snart) 5 månaders liten tjej som just nu ligger o sover på mitt bröst <3 och visserligen ville vi ju ha en till hyfsat snart men kunde inte drömma om att det skulle gå SÅ snabbt! Beräknat till 13 juli så då kommer det vara knappt 13 månader mellan dom.
Hur kändes det när det högg till? Om jag var du så skulle jag nog ringa gyn för att få kolla upp det. Dessutom, inget blir bättre av att du är orolig för MF.
Livmodern växer ju, vilket såklart känns, men jag har aldrig känt starka menssmärtor, bara lite dovt molande.